เซาฮัก(พักใจ)

  กี้ พงษ์ศักดิ์   ลูกทุ่ง   อีสาน
เผยแพร่เมื่อ:  โดย:  60ss


คอร์ดเพลง เซาฮัก พักใจ กี้ พงษ์ศักดิ์

B |

นั่งBเซาเมื่อยหัวใจก่อนเด้อ คั่นD#mมันเจ็บบ่Eต้องเก็บความเจ็บมาจำใส่ใF#ทาBงที่หย่าง อ้ายฮู้ว่าน้องปวดใจD#mส่ำใด๋ถือว่าเป็นฝันร้าEย  กะแค่คนF#ที่บ่ฮักจริB

สิมานั่งC#mฮ้องไห้เฮ็ดหยัD#mอย่าเอาชีวิEตมาพังกับคนจั่งซี่D#mเก็บแฮC#mงหายใจที่มีE.. ไปฆ่าควาF#มเจ็บ... F#

ถ้าน้องเจ็บหลEาย ย้อนฮักเขาหลF#ายกะให้เซD#mาพักใจเด้อหG#mล่าเพราะสิ่Eงที่มีคุณค่F#าของใจอ้ายกะBคือน้องบ่อยากเห็Eนน้ำตาน้องเหี่F#ย  บ่อยากเห็D#mนเจ้าเสียใG#mยังมีอ้าEยที่เป็นแฮงใจF#..ให้เจ้าห่างB ๆ    (F#)

ถ้าฮักBแล้วมันเมื่อยใจ ฮักไปกะมีD#mแต่เจ็บให้เจ้าเก็Eบความเจ็บโยนถิ่มออกไปF#ผู้ใด๋Bบ่ฮักกะส่าง ให้ฮู้ไว้เด้D#mอ อ้ายฮักเบิดใจบ่ต้องจำC#mดอก ปล่อยเขาไป บ่ต้องใส่ใจF#..

* | ** | ** |

ยังมีอ้าC#mยที่เป็นแฮงใจF#..ให้เจ้าห่างB ๆ



คอร์ดเพลง เซาฮัก พักใจ กี้ พงษ์ศักดิ์

เนื้อเพลง เซาฮัก พักใจ กี้ พงษ์ศักดิ์นั่งเซาเมื่อยหัวใจก่อนเด้อ คั่นมันเจ็บ บ่ต้องเก็บความเจ็บมาจำใส่ใจ ทางที่หย่าง อ้ายฮู้ว่าน้องปวดใจส่ำใด๋ ถือว่าเป็นฝันร้าย กะแค่คนที่บ่ฮักจริง สิมานั่งฮ้องไห้เฮ็ดหยัง อย่าเอาชีวิตมาพังกับคนจั่งซี่ เก็บแฮงหายใจที่มี ไปฆ่าความเจ็บ ถ้าน้องเจ็บหลาย ย้อนฮักเขาหลาย กะให้เซาพักใจเด้อหล่า เพราะสิ่งที่มีคุณค่าของใจอ้ายกะคือน้อง บ่อยากเห็นน้ำตาน้องเหี่ย บ่อยากเห็นเจ้าเสียใจ ยังมีอ้ายที่เป็นแฮงใจให้เจ้าห่างๆถ้าฮักแล้วมันเมื่อยใจ ฮักไปกะมีแต่เจ็บ ให้เจ้าเก็บความเจ็บโยนถิ่มออกไป ผู้ใด๋บ่ฮักกะส่าง ให้ฮู้ไว้เด้อ อ้ายฮักเบิดใจ บ่ต้องจำดอก ปล่อยเขาไป บ่ต้องใส่ใจ ยังมีอ้ายที่เป็นแฮงใจให้เจ้าห่างๆ