แซ่บ

  สแน็ก PTmusic   ลูกทุ่ง   อีสาน   จีบ
เผยแพร่เมื่อ:  โดย:  60ss


คอร์ดเพลง แซ่บ สแน็ก PTmusic
เนื้อร้อง: เท่ห์ พอใจทำนอง: ปิยะวัฒน์ หมื่นสนิทโปรดิวเซอร์: PG Melody, จักรี อบมาเรียบเรียง, ปิยะวัฒน์ หมื่นสนิทสังกัดค่าย: PTmusicติดต่องานแสดง: 0806529878

Am Em | Am Em |Am Em | Am Em |

 Am  พอสิมีเวลาบ่ มีแนEmวสิเว้าสู่ฟัAm   คั่นบ่ได้ยากหยังอยากให้นั่งลEmงสาก่อAm   จั่งแม่นงานดีคักหลายน้ออ้าEmยเป็นตาออนซอAm   มีผู้ใด๋แล้วไป่น้อ น้องขอถาEmมแหน่เป็นหยัง

 Am  คั่นว่าอ้ายยังบ่ทันมีแฟAm   อยากได้คนควงแขนน้องนี่สิอาสAm   กะอยากสิบอกว่า น้องนี่กะโสดนะคAm   พอแต่อ้ายยิ้มมา ใจมันละลายกะยังว่า

 Am  อยากให้มาลองฮัก บอกเลEmยว่าถึงใAm   จัดจ้านกว่าไผแซ่บหลEmายกะยังว่Am   ถ้ามัวแต่ลีลาโลกสิแตEmกก่อนหAmนา   ขยับเข้ามา น้องสิพEmาไปแซ่Amบ..สิบ่เฮ็ดให้อ้ายเหงา บ่ให้ฮักเฮEmาต้องเก่าเลAmคั่นน้องได้ฮักแล้ว เรื่องนอกใEmจบ่คิดเลAmสิเอาอกเอาใจเฮ็ดให้ซุอย่Emางเลยอ้ายเอAmน้องเป็นคนเปิดเผยเลยอยากชวนอ้ายมาฮักAm (Em)กัน..

(มาฮักAm Emกัน)โอ้Fว.. โEmอ้..ล่ะAmหนอ...

 Am  ถืกใจล่ะไปเบิEmดสุหม่Amอง   โอ้ย ถืกไปเบิEmดสุหม่Amอง   อ้ายเล่นของใส่กัEmนแม่นเบาAm   คือมีแต่คิดนำอ้ายจั่งซี่Emล่ะน้Am   อยากแต่พบพ้อกะละแEmม่นพี่ซาAm   น้องหลอยเอาอ้ายไปนอนฝัEmนตลอAm   เทียวแต่คิดฮอดอ้ายล่ะอEmยู่บ่เซAm   อยากคุยอยากเว้าล่ะตั้งแEmต่นำอ้าAm   อยากเป็นคนของใGจ..อ้ายสิได้F | Emบ่..

 Am  แนมไปทางใด๋ กะเห็นแต่ใบหน้Am   ความฮักมันเข้าตาอยากให้อ้ายมาน้อล้างใAmห้   อาการเริ่มบ่ดี มันเสียวหม่องนี่ตรงหัวใAm   หยับเข้ามาใกล้ ๆ คลำคีงหัวใจให้น้องแน

* |

 Am  ยังบ่ทันได้มีผู้ใด๋ในหัEmวใจมันอ่อนแAm   จนได้มาพ้ออ้ายบอกเจ้าขอEmงว่าแม่นแAmท้   อยากสิแล่ะแนไปไหว้แEmม่กับน้องบ่Am..ซื่อสัตย์กว่าไผกะหัEmวใจน้องนี่ล่ะพีAmพร้อมเป็นแฟนที่ดีกะน้อEmงนี่คือเก่าล่ะอ้าAmรับประกันความแซ่บทั้งเด็Emดทั้งเผ็ดซี้ดกว่าไAmเหมาพริกมา 10 ไห่ กะเทียบบ่ได้อยากให้ลอง

* |

ฮักกัAm Emน..เลยอยาEmกชวนอ้ายมาฮักกัAm Emน..แซ่บหลAmาย.. แซ่บ !!!



ฟังเพลง - แซ่บ สแน็ก PTmusic - YouTube

เนื้อเพลง แซ่บ สแน็ก PTmusic พอสิมีเวลาบ่ มีแนวสิเว้าสู่ฟัง คั่นบ่ได้ยากหยังอยากให้นั่งลงสาก่อน จั่งแม่นงานดีคักหลายน้ออ้ายเป็นตาออนซอน มีผู้ใด๋แล้วไป่น้อ น้องขอถามแหน่เป็นหยัง คั่นว่าอ้ายยังบ่ทันมีแฟน อยากได้คนควงแขนน้องนี่สิอาสา กะอยากสิบอกว่า น้องนี่กะโสดนะคะ พอแต่อ้ายยิ้มมา ใจมันละลายกะยังว่า อยากให้มาลองฮัก บอกเลยว่าถึงใจ จัดจ้านกว่าไผแซ่บหลายกะยังว่า ถ้ามัวแต่ลีลาโลกสิแตกก่อนหนา ขยับเข้ามา น้องสิพาไปแซ่บ สิบ่เฮ็ดให้อ้ายเหงา บ่ให้ฮักเฮาต้องเก่าเลย คั่นน้องได้ฮักแล้ว เรื่องนอกใจบ่คิดเลย สิเอาอกเอาใจเฮ็ดให้ซุอย่างเลยอ้ายเอย น้องเป็นคนเปิดเผย เลยอยากชวนอ้ายมาฮักกัน (มาฮักกัน) โอ้ว โอ้ ล่ะหนอ ถืกใจล่ะไปเบิดสุหม่อง โอ้ย ถืกไปเบิดสุหม่อง อ้ายเล่นของใส่กันแม่นเบาะ คือมีแต่คิดนำอ้ายจั่งซี่ล่ะน้อ อยากแต่พบพ้อกะละแม่นพี่ซาย น้องหลอยเอาอ้ายไปนอนฝันตลอด เทียวแต่คิดฮอดอ้ายล่ะอยู่บ่เซา อยากคุยอยากเว้าล่ะตั้งแต่นำอ้าย อยากเป็นคนของใจ อ้ายสิได้บ่ แนมไปทางใด๋ กะเห็นแต่ใบหน้า ความฮักมันเข้าตาอยากให้อ้ายมาน้อล้างให้ อาการเริ่มบ่ดี มันเสียวหม่องนี่ตรงหัวใจ หยับเข้ามาใกล้ๆคลำคีงหัวใจให้น้องแน ยังบ่ทันได้มีผู้ใด๋ในหัวใจมันอ่อนแอ จนได้มาพ้ออ้ายบอกเจ้าของว่าแม่นแท้ อยากสิแล่ะแนไปไหว้แม่กับน้องบ่ ซื่อสัตย์กว่าไผกะหัวใจน้องนี่ล่ะพี พร้อมเป็นแฟนที่ดีกะน้องนี่คือเก่าล่ะอ้าย รับประกันความแซ่บทั้งเด็ดทั้งเผ็ดซี้ดกว่าไผ เหมาพริกมา 10 ไห่ กะเทียบบ่ได้อยากให้ลอง ฮักกัน เลยอยากชวนอ้ายมาฮักกัน แซ่บหลาย แซ่บ !!!