บ้านพี่สกลตอนนี้หนาวแล้ว

  ก้อง ห้วยไร่   ต้องเต   BEARING   MAN'R   สตริง   คิดถึง
เผยแพร่เมื่อ:  โดย:  60ss


คอร์ดเพลง บ้านพี่สกลหนาวเเล้ว MAN'R x BEARING ft ท้าวคำสิงห์ x ขยะหน้าต้นไม้
เนื้อร้อง/ทำนอง: MAN'R, BEARING, ก้อง ห้วยไร่, ขยะหน้าต้นไม้เรียบเรียง: YOSHIดนตรี: สตีฟ (ฐิติวัสส์ ทองอ่อน)ติดต่องานแสดง: 0633685666

D# | A# |Cm | G# |

บ้านพี่สกD#ลตอนนี้นั่นหนาวแล้วบ้านน้องทางนั้นนะหนาวยังพี่คิดA#ถึงกันอีกแล้ว แต่ว่าตอนนี้น้องมีผู้บ่าวยัCmน้องมีผู้บ่าวยังพี่แค่อยากอยู่G#ข้าง ๆ ในเวลาที่เธออ้างว้าง

* |

 D#  หนาวกายไม่เท่าไหร่ แต่เหงาใจคิดถึงเธA#   เธอจะรู้บ้างไหมในตอนที่เราไม่ได้เจCm   ฝันละเมอทุกค่ำเช้า ว่าเรานั้นได้เจG#   อยากให้เธอนั้นคืนมา..

   แม้ยามค่ำคืนD#จะหลับนอน   แม้ยามกอดหมอนอยากกอดเธอ A#  เคยมีเธออยู่ข้างกาย แต่วันนี้เธอไปอยู่ไหCmน..   ยังคิดถึG#ง..

 D#  ชนะโดยไม่มีแบบแผน   หรือว่าแบบแปรนของความรัA#   ตัวฉันมีเพียงแค่สองแขน   ไว้คอยกอดเธอในยามจะพัCm   คิดถึงเธอเป็นกิจวัตร   บรรยายได้มากกว่าสิบบรรทัG#   ฉันฝัน ฉันฝันถึงเธอ ในตอนที่หลับตา

 D#  ตื่นมาในความเป็นจริง   มันไม่มีเธอคอยเคียงข้าA#   ต้องโดดเดี่ยวเดียวดาย   ในความเป็นจริงที่อ้างว้าCm   คำทุกคำที่สัญญา ยังจดจำทุกวาจG#า..   แม้กาลเวลาจะเปลี่ยนแปลง

* | * |

D# | A# |Cm | G# |

ลมหนาวมาเยือD#นปลายเดือนตุลาเฮ็ดให้หัวใจสั่นไหวคิดฮอดความฮักA#ปลายเดือนเมษาที่น้องแก้วตาลืมถิ่มไปวนเวียG#นมาบรรจบ คนที่คGmบมาเปลี่ยนใจคิดฮอดเจ้าหลาG#ย แต่ผลสุดท้ายเป็นได้แค่คนA#คอยถามข่าว

มันหนาว มันหนD#าว ผู้สาวคนไกลเหลือใจอ้ายบ่หล่ะทูลหัวมีลูก มีผัA#ว แล้วบ้อคนไค หรือเป็นจั่งใด๋บ่ฮู้ข่าวนั่งเมาG#อยู่ข้างกองไฟ เห็นหัวใGmจเจ้ามีผู้บ่าวเห็นเจ้าทุกอย่G#าง ทุกเรื่องทุกราวเมื่อยามลมหนาA#วพัดเข้ามา

* | * |

บ้านอ้ายสกD#ลตอนนี้นั่นหนาวแล้วบ้านน้องทางนั้นน่ะหนาวยังอ้ายคิดA#ฮอดเจ้าอีกแล้วแต่ว่ามื้อนี้เจ้ามีผู้บ่าวยังCm.. เจ้ามีผู้บ่าวยัง..อ้ายแค่อยากอยู่G#ข้าง ๆ ในเวลาที่เจ้าอ้างว้าง

บ้านอ้ายสกD#ลตอนนี้นั่นหนาวแล้วบ้านน้องทางนั้นน่ะหนาวยังอ้ายคิดA#ฮอดเจ้าอีกแล้วแต่ว่ามื้อนี้เจ้ามีผู้บ่าว.G#. ยัง.. A#เจ้ามีผู้บ่าวยัD#ง..



คอร์ดเพลง บ้านพี่สกลหนาวเเล้ว MANR x BEARING ft ท้าวคำสิงห์ x ขยะหน้าต้นไม้

เนื้อเพลง บ้านพี่สกลหนาวเเล้ว MAN'R x BEARING ft ท้าวคำสิงห์ x ขยะหน้าต้นไม้ บ้านพี่สกลตอนนี้นั่นหนาวแล้ว บ้านน้องทางนั้นนะหนาวยัง พี่คิดถึงกันอีกแล้ว แต่ว่าตอนนี้น้องมีผู้บ่าวยัง น้องมีผู้บ่าวยัง พี่แค่อยากอยู่ข้างๆในเวลาที่เธออ้างว้าง หนาวกายไม่เท่าไหร่ แต่เหงาใจคิดถึงเธอ เธอจะรู้บ้างไหมในตอนที่เราไม่ได้เจอ ฝันละเมอทุกค่ำเช้า ว่าเรานั้นได้เจอ อยากให้เธอนั้นคืนมา แม้ยามค่ำคืนจะหลับนอน แม้ยามกอดหมอนอยากกอดเธอ เคยมีเธออยู่ข้างกาย แต่วันนี้เธอไปอยู่ไหน ยังคิดถึง ชนะโดยไม่มีแบบแผน หรือว่าแบบแปรนของความรัก ตัวฉันมีเพียงแค่สองแขน ไว้คอยกอดเธอในยามจะพัก คิดถึงเธอเป็นกิจวัตร บรรยายได้มากกว่าสิบบรรทัด ฉันฝัน ฉันฝันถึงเธอ ในตอนที่หลับตา ตื่นมาในความเป็นจริง มันไม่มีเธอคอยเคียงข้าง ต้องโดดเดี่ยวเดียวดาย ในความเป็นจริงที่อ้างว้าง คำทุกคำที่สัญญา ยังจดจำทุกวาจา แม้กาลเวลาจะเปลี่ยนแปลง ลมหนาวมาเยือนปลายเดือนตุลา เฮ็ดให้หัวใจสั่นไหว คิดฮอดความฮักปลายเดือนเมษา ที่น้องแก้วตาลืมถิ่มไป วนเวียนมาบรรจบ คนที่คบมาเปลี่ยนใจ คิดฮอดเจ้าหลาย แต่ผลสุดท้าย เป็นได้แค่คนคอยถามข่าว มันหนาว มันหนาว ผู้สาวคนไกล เหลือใจอ้ายบ่หล่ะทูลหัว มีลูก มีผัว แล้วบ้อคนไค หรือเป็นจั่งใด๋บ่ฮู้ข่าว นั่งเมาอยู่ข้างกองไฟ เห็นหัวใจเจ้ามีผู้บ่าว เห็นเจ้าทุกอย่าง ทุกเรื่องทุกราว เมื่อยามลมหนาวพัดเข้ามา บ้านอ้ายสกลตอนนี้นั่นหนาวแล้ว บ้านน้องทางนั้นน่ะหนาวยัง อ้ายคิดฮอดเจ้าอีกแล้ว แต่ว่ามื้อนี้เจ้ามีผู้บ่าวยัง เจ้ามีผู้บ่าวยัง อ้ายแค่อยากอยู่ข้างๆในเวลาที่เจ้าอ้างว้าง บ้านอ้ายสกลตอนนี้นั่นหนาวแล้ว บ้านน้องทางนั้นน่ะหนาวยัง อ้ายคิดฮอดเจ้าอีกแล้ว แต่ว่ามื้อนี้เจ้ามีผู้บ่าว ยัง เจ้ามีผู้บ่าวยัง