ลมหนาวแล้วฮู้บ่ (ລົມໜາວແລ້ວຮູ້ບໍ່)

  ติ๊ก พรรณิภา   หยุด สาละวัน   CJ+TK   แร็พ   หนาว
เผยแพร่เมื่อ:  โดย:  60ss


คอร์ดเพลง ลมหนาวแล้วฮู้บ่ CJ+TK x หยุด สาละวัน x ติ๊ก พรรณิภา
ดนตรี/โปรดิวเซอร์: Emon74สังกัดค่าย: จอนนี่มิวสิค

C# | G# |A#m | F# |

 C# ตั้งแต่เจ้าจากอ้ายไป จนฮอดมื้อนี้เดือนธันวG#  ทุกคืนก่อนอ้ายสินอน ฮู้บ่ว่าอ้ายมีน้ำตาA#m  อ้ายยังจดทุกคำสัญญาที่น้องแก้วตาเคยเว้าไว้F#  ว่าเจ้าสิอยู่กับอ้ายโดน ๆ และบ่มีมื้อสิไปไส

 C# มาฮอดมื้อนี้อ้ายต้องยอม ว่าบ่มีนางอยู่ข้างกาG#  มาเหยียบใจอ้ายแตกสลาย เจ้ากะคงบ่หลูโตA#m  คงเป็นเพราะเจ้าบ่อยากทน กับฮักจน ๆ ที่อ้ายมีF#  แต่อ้ายคนนี้กะยินดี ที่เคยได้ครองแม่ก้อนคำ

 C#  ลมหนาวดอกมาต้อง..ใบตองนิไหวสั่G#   แต่อ้ายคนนี้ยังคิดฮอดเจ้าอยู่ทุกวัA#m   ปีก่อนลมหนาวเฮากอดกัน แต่ปัจจุบันบ่มีนาF#   เจ้าเป็นจั่งใดบ่ฮู้ข่าว แต่ตอนนี้หนาวแล้วฮู้บ่

** |

คำแพงC# ฮู้บ่ว่าอ้ายคิดฮอดอยากสิกอดเจ้าเอาไว้G# ในคืนที่หนาวนั่งผิงไฟเหมือนที่ผ่านมาในวันก่A#mอนลมหนาวปีนี้เป็นไงน้อ เจ้าคิดฮอดกันบ้างไหF#ม..ในยามราตรีที่ลมหนาว

 C# คิดฮอดแต่เธอทุกแลงค่ำ คิดฮอดแต่เจ้าได้ยินบ่G#  ขอแอ่วให้เจ้าได้คืนกลับ มากินมื้อค่ำให้อุ่นท้อA#m  อากาศหน้าหนาวแล้วคิดฮอด  คิดฮอดแต่เจ้าแม่กานดF#  ถึงมันจะผ่านไปแสนนาน แต่ยังคิดฮอดนางเสมอ

 C# ทุกสิ่งทุกอย่างมันบ่มีค่า ถ้าบ่มีนางอยู่ข้างกาG#  เรื่องราวเฮาสองที่จบกันลง อ้ายยังจดจำอยู่ในใจ A#m  มันลืมภาพเจ้านี้บ่ลง ลืมเรื่องวันวานนี้บ่ได้F#  ปีนี้อ้ายคงอยู่เดียวดาย  หน้าหนาวปีนี้นอนกอดหมC# | G#อน..  หน้าหนาวปีนี้นอนกอดหมA#m | F#อน..

** | ** |

 C# ลมหนาวมาฮอดแล้วเด้อ.. G# เจ้าไปอยู่ซิเลอ บ่อฮู้ข่าว A#m ทุกคำสัญญาที่เคยว่า F# นั่งเคียงข้างเจ้าเว้ากันผิงไฟ

 C# ปีนี่อ้ายนั้นบ่มีเจ้า..G# มันต่างเก่ากับปีกาย A#m ปีนี่อ้ายมันโคตรสิเหงา F# จักแม่นว่าเจ้าไปหลีอยู่ไส

 C# ไปอยู่ซิใด๋ผู้สาว ปลอยให้ผู้บ่าวต้องคองค่อG#  ค่ำคืนอ้ายต้องนอนหนาว  ยังถ้าอิหล่าอยู่เถียงน้อย A#m มันเหงา มันหงอย หัวใจมันคอย..  ให้แม่สาวน้อยนั้นคืนบ้าF#  มันทรมานหัวใจเหลือเกิน  อ้ายต้องเผชิญมันทุกวัน

อ้ายเอ้C#ย บ่แม่นว่า น้องนิบ่คิดG#ฮอดในใจยากสิกลับไปกอA#mด.. อ้ายคนงามเอ๋F#

อ้ายเอ้C#ย อยากสิฮู้ว่าอ้ายเอ็ดผิเลอG#อยู่ถ้ายังบ่มีไพเคอ ๆA#m  น้องสิขอไปเคียงกF#าย

** | ** |



คอร์ดเพลง ลมหนาวแล้วฮู้บ่ CJ+TK x หยุด สาละวัน x ติ๊ก พรรณิภา

เนื้อเพลง ลมหนาวแล้วฮู้บ่ CJ+TK x หยุด สาละวัน x ติ๊ก พรรณิภา ตั้งแต่เจ้าจากอ้ายไป จนฮอดมื้อนี้เดือนธันวา ทุกคืนก่อนอ้ายสินอน ฮู้บ่ว่าอ้ายมีน้ำตา อ้ายยังจดทุกคำสัญญาที่น้องแก้วตาเคยเว้าไว้ ว่าเจ้าสิอยู่กับอ้ายโดนๆและบ่มีมื้อสิไปไส มาฮอดมื้อนี้อ้ายต้องยอม ว่าบ่มีนางอยู่ข้างกาย มาเหยียบใจอ้ายแตกสลาย เจ้ากะคงบ่หลูโตน คงเป็นเพราะเจ้าบ่อยากทน กับฮักจนๆที่อ้ายมี แต่อ้ายคนนี้กะยินดี ที่เคยได้ครองแม่ก้อนคำ ลมหนาวดอกมาต้อง ใบตองนิไหวสั่น แต่อ้ายคนนี้ยังคิดฮอดเจ้าอยู่ทุกวัน ปีก่อนลมหนาวเฮากอดกัน แต่ปัจจุบันบ่มีนาง เจ้าเป็นจั่งใดบ่ฮู้ข่าว แต่ตอนนี้หนาวแล้วฮู้บ่ คำแพง ฮู้บ่ว่าอ้ายคิดฮอด อยากสิกอดเจ้าเอาไว้ ในคืนที่หนาวนั่งผิงไฟ เหมือนที่ผ่านมาในวันก่อน ลมหนาวปีนี้เป็นไงน้อ เจ้าคิดฮอดกันบ้างไหม ในยามราตรีที่ลมหนาว คิดฮอดแต่เธอทุกแลงค่ำ คิดฮอดแต่เจ้าได้ยินบ่ ขอแอ่วให้เจ้าได้คืนกลับ มากินมื้อค่ำให้อุ่นท้อง อากาศหน้าหนาวแล้วคิดฮอด คิดฮอดแต่เจ้าแม่กานดา ถึงมันจะผ่านไปแสนนาน แต่ยังคิดฮอดนางเสมอ ทุกสิ่งทุกอย่างมันบ่มีค่า ถ้าบ่มีนางอยู่ข้างกาย เรื่องราวเฮาสองที่จบกันลง อ้ายยังจดจำอยู่ในใจ มันลืมภาพเจ้านี้บ่ลง ลืมเรื่องวันวานนี้บ่ได้ ปีนี้อ้ายคงอยู่เดียวดาย หน้าหนาวปีนี้นอนกอดหมอน หน้าหนาวปีนี้นอนกอดหมอน ลมหนาวมาฮอดแล้วเด้อ เจ้าไปอยู่ซิเลอ บ่อฮู้ข่าว ทุกคำสัญญาที่เคยว่า นั่งเคียงข้างเจ้าเว้ากันผิงไฟ ปีนี่อ้ายนั้นบ่มีเจ้า มันต่างเก่ากับปีกาย ปีนี่อ้ายมันโคตรสิเหงา จักแม่นว่าเจ้าไปหลีอยู่ไส ไปอยู่ซิใด๋ผู้สาว ปลอยให้ผู้บ่าวต้องคองค่อย ค่ำคืนอ้ายต้องนอนหนาว ยังถ้าอิหล่าอยู่เถียงน้อย มันเหงา มันหงอย หัวใจมันคอย ให้แม่สาวน้อยนั้นคืนบ้าน มันทรมานหัวใจเหลือเกิน อ้ายต้องเผชิญมันทุกวัน อ้ายเอ้ย บ่แม่นว่า น้องนิบ่คิดฮอด ในใจยากสิกลับไปกอด อ้ายคนงามเอ๋ย อ้ายเอ้ย อยากสิฮู้ว่าอ้ายเอ็ดผิเลออยู่ ถ้ายังบ่มีไพเคอๆ น้องสิขอไปเคียงกาย