โสภา

  ครูเบียร์   MAN'R   สตริง   อินเลิฟ   จีบ
เผยแพร่เมื่อ:  โดย:  60ss


คอร์ดเพลง โสภา MAN'R X ครูเบียร์
เนื้อร้อง/ทำนอง: นาว อารีญาเรียบเรียง: Pontekzดนตรี: DJ YOSHI

D | A |Bm | G |
D | A |Bm | G |

 D  โอ้แม่บังอรรูปงาAม เธอสวยดั่งเทพธิดBm   ที่ฟ้าส่งลงมGา.. ให้ฉันได้เชยชม

 D  เธอช่างงามกว่าหญิงใดA   จนทำให้ใจของฉันมันหลงBm G  หลงรักแค่เธอเพียงพบหน้า

 D  แก้วตาเจ้าเอ๋Aย เธอช่างงามโสภBm   เปรียบดั่งจินดGา อัญมณีที่สดใส

 D  พี่อยากจะเอาแหวนทอAง..   มาสวมนิ้วนางของเธอข้างBmซ้าย G  อยากจองเอาไว้เป็นแม่ทูลหัว

 D  โสภาเจ้าเอ๋Aย เจ้าช่างงามอร่ามใจBm   พี่จะไปหGา แม้ว่าตัวจะอยู่ไกล

 D  อยากให้เจ้ารู้ว่าใจอ้ายนี้A   มันฮักเจ้าแฮงแล้วรู้ไBm | Gหม..

แม่อรทัDย เธอสวยสดใสเธองามกว่าใครAในใจพี่โอ้สตรีBmช่างไฉไลเจ้างามหลาGย เจ้างามอิหลีแม่คนดีDเธอสวยในปฐพี Aจนใจอ้ายนี้มันฮักเจ้าแฮBmมันหลงเจ้าแฮง ถืกใจอ้ายเฮGงแล้วคนดี

โอ้คำแพงD คือจั่งมาถืกใจAอ้ายแฮงแก้มแดง ๆBm ..คือเป็นตะแงGง คือเป็นตะแพงแท้หล่าเอ๋ย

 D  บอกพ่อของเธอ..   ว่าพี่Aอยากเข้าไปเป็นลูกเขBm G  สัญญาว่าจะดูแลอย่างดี

** |

 D  ที่อ้ายเว้ามา   คันอ้ายบ่ตั๋Aว น้องกะสิยอมเปิดใBm   คันเว้าอีหลี   คันอ้ายฮักจริGง แล้วอ้ายอย่าทิ้งน้องไป D  ถ้าอ้ายผิดคำสัญญาA แล้วบ่รักษาคำที่ให้Bmไว้.. G

อ้ายเว้าอีหลีD น้องนางของอ้าAยต้องเปิดใจเพราะอ้ายคนนี้Bm.. บ่เคยคิดGที่จะหลอกใคร เด๊ะ!

 D  สัญญากับเจ้าตรงนี้A ว่าอ้ายสิบ่ฮักไBm G  นอกจากเจ้าคนเดียว

 D  โอ่ฮะโอ่ ฮะโอ่ฮะโอ้A ฮะโอฮะโอ ฮะโอ่โBm   โอ่ฮะโอ่ ฮะโอ่ฮะโอ้G ฮะโอฮะโอ ฮะโอ่โอ D  โอ่ฮะโอ่ ฮะโอ่ฮะโอ้A ฮะโอฮะโอ ฮะโอ่โBm   สัญญาว่าอ้ายจะไม่หลอGกกัน



คอร์ดเพลง โสภา MAN'R X ครูเบียร์

เนื้อเพลง โสภา MAN'R X ครูเบียร์ โอ้แม่บังอรรูปงาม เธอสวยดั่งเทพธิดา ที่ฟ้าส่งลงมา ให้ฉันได้เชยชม เธอช่างงามกว่าหญิงใด จนทำให้ใจของฉันมันหลง หลงรักแค่เธอเพียงพบหน้า แก้วตาเจ้าเอ๋ย เธอช่างงามโสภา เปรียบดั่งจินดา อัญมณีที่สดใส พี่อยากจะเอาแหวนทอง มาสวมนิ้วนางของเธอข้างซ้าย อยากจองเอาไว้เป็นแม่ทูลหัว โสภาเจ้าเอ๋ย เจ้าช่างงามอร่ามใจ พี่จะไปหา แม้ว่าตัวจะอยู่ไกล อยากให้เจ้ารู้ว่าใจอ้ายนี้ มันฮักเจ้าแฮงแล้วรู้ไหม แม่อรทัย เธอสวยสดใส เธองามกว่าใครในใจพี่ โอ้สตรีช่างไฉไล เจ้างามหลาย เจ้างามอิหลีแม่คนดี เธอสวยในปฐพี จนใจอ้ายนี้มันฮักเจ้าแฮง มันหลงเจ้าแฮง ถืกใจอ้ายเฮงแล้วคนดี โอ้คำแพง คือจั่งมาถืกใจอ้ายแฮง แก้มแดงๆ คือเป็นตะแงง คือเป็นตะแพงแท้หล่าเอ๋ย บอกพ่อของเธอ ว่าพี่อยากเข้าไปเป็นลูกเขย สัญญาว่าจะดูแลอย่างดี ที่อ้ายเว้ามา คันอ้ายบ่ตั๋ว น้องกะสิยอมเปิดใจ คันเว้าอีหลี คันอ้ายฮักจริง แล้วอ้ายอย่าทิ้งน้องไป ถ้าอ้ายผิดคำสัญญา แล้วบ่รักษาคำที่ให้ไว้ อ้ายเว้าอีหลี น้องนางของอ้ายต้องเปิดใจ เพราะอ้ายคนนี้ บ่เคยคิดที่จะหลอกใคร เด๊ะ! สัญญากับเจ้าตรงนี้ ว่าอ้ายสิบ่ฮักไผ นอกจากเจ้าคนเดียว โอ่ฮะโอ่ ฮะโอ่ฮะโอ้ ฮะโอฮะโอ ฮะโอ่โอ โอ่ฮะโอ่ ฮะโอ่ฮะโอ้ ฮะโอฮะโอ ฮะโอ่โอ โอ่ฮะโอ่ ฮะโอ่ฮะโอ้ ฮะโอฮะโอ ฮะโอ่โอ สัญญาว่าอ้ายจะไม่หลอกกัน