หมู หมา กา ไก่

  โจอี้ วีระพล   ด็อกเตอร์อ๋อง   lilnonnyy   lilstone   newton   ลูกทุ่ง   อีสาน   ลาว   จีบ
เผยแพร่เมื่อ:  โดย:  60ss


คอร์ดเพลง หมูหมากาไก่ โจอี้ วีระพล Ft.Dr.อ๋อง,newton,lilnonnyy,lilstone
เนื้อร้อง/ทำนอง: minthada, โจอี้, Owen, ต้นไม้, lilnonnyyเรียบเรียง/ดนตรี: โจ๋ โซเชียลโปรดิวเซอร์: โจ๋ โซเชียลสังกัดค่าย: Social Entertainmentติดต่องานแสดง: 0984181397

G | D |Em | C D |

เป็นหมู เป็นหมGา เป็นกาเป็นไก่เป็นหยังกะไดที่เจ้าฮักเป็นอ้ายคนเดิDมที่มันบ่ดี ที่มันบ่มีอีหยังน้าให้เจ้Emามาถืกใจ ให้เจ้าบ่ไปไสแต่สุดท้าCยเจ้ากะไปนำเขาคือDเก่า

** |

เป็นผู้บ่าวไทบ้าGนอ้ายมีแต่เมาอีน้องกะคงบ่สนใจกะบ่เป็นหยัDง กะโตอ้ายนั้นมีชื่อว่าขี้เหล้ากะเข้าใจอ้ายพร้อEmมสิเปลี่ยนใจ ถ้าน้องบ่ฮักไผขี้เหล้ากลับใจC ขี้เหล้าสิฮักกะยังสิมีDแต่เจ้าผู้เดียว

ยังเป็นคนเก่Gา มันบ่ได้ดี กะบ่ได้มีหยังหลายมีแต่หัวใจDที่สิให้เจ้า เจ้ากะบ่เอาเฮ็ดจังใด๋ให้น้อEmงคิดเบิ่งใหม่ สิให้อ้ายเป็นหยังกะได้แค่ให้เจ้าฮัCก บ่ต้องไปไส บ่ต้องมีไผDสิได้บ่

** |

คือเฮ็ดได้Gเจ้าเข้ามาแล้วก็จากไปไปกับเขาDที่มีพร้อมเจ้าหย่างนำไปถิ่มอ้ายผู้ฮ้าEmยให้นั่งไห้ มันบ่เหลือแล้วบ้อเยื่อใยไปกับคนใหม่Cถิ่มอ้ายไว้ง่าย ๆD เลยบ่

เจ้ามีคนใหม่Gไปแล้ว บ่หันกลับมาอ้ายเป็น จั่งหDมู จั่งหมา ให้เจ้าได้จั่งใด๋อ้ายบ่มีค่Emาดอกปานได แค่อยากให้เจ้าลองเปิดใจคนที่เจ้าฮัCก มันฮักเจ้าได้เคิ่Dงอ้ายอยู่บ่

อ้ายมันบ่สGม คงบ่ได้ดมดอกแก้มนางใจเคยประสงDค์ แต่ว่าตอนนี้เริ่มจืดจางขอให้โชคดีEm.. ในวันที่เธอไม่มีกันส่วนอ้ายคนนี้C.. คงได้แค่เมาDไปวัน ๆ

ถึงพยายามGเท่าไร แต่เธอก็ไม่เคยหันมองถึงรักให้ตายDเท่าไรสุดท้ายเป็นเขาที่ได้ครองฉันมีแค่ใจEmแลกใจ.. ฉันมีแค่ใจCแลกใจ..D

** |

   เป็นหยังกะได้Gที่เจ้าบ่เอาไปใส่   everytime you all the night D  อยู่ด้วยกันก่อนไหม   ไปด้วยกัน yeah no to ride..Em   เดี๋ยวพาเธอไปกินหมกกะปูอยู่นา.C.   รับรองว่าจะไม่ทำใDห้เธอต้องเสียน้ำตา

 G  โตอ้ายสิบ่ได้รวยแต่คอกควยอ้ายติดแอDร์   ถึงหน้าคือแง้แต่ฮักแท้มีให้หลาEm   ยกให้ไปทั้งใจ ให้อ้ายเป็นหยังกะได้C   ขอแค่ให้อ้าDย ได้ซูน ได้บาย   ให้เจ้าฮักอ้ายสิได้บ่

** | ** | ** |



คอร์ดเพลง หมูหมากาไก่ โจอี้ วีระพล Ft.Dr.อ๋อง,newton,lilnonnyy,lilstone

เนื้อเพลง หมูหมากาไก่ โจอี้ วีระพล Ft.Dr.อ๋อง,newton,lilnonnyy,lilstone เป็นหมู เป็นหมา เป็นกาเป็นไก่ เป็นหยังกะไดที่เจ้าฮัก เป็นอ้ายคนเดิมที่มันบ่ดี ที่มันบ่มีอีหยังน้า ให้เจ้ามาถืกใจ ให้เจ้าบ่ไปไส แต่สุดท้ายเจ้ากะไปนำเขาคือเก่า เป็นผู้บ่าวไทบ้านอ้ายมีแต่เมา อีน้องกะคงบ่สนใจ กะบ่เป็นหยัง กะโตอ้ายนั้นมีชื่อว่าขี้เหล้ากะเข้าใจ อ้ายพร้อมสิเปลี่ยนใจ ถ้าน้องบ่ฮักไผ ขี้เหล้ากลับใจ ขี้เหล้าสิฮัก กะยังสิมีแต่เจ้าผู้เดียว ยังเป็นคนเก่า มันบ่ได้ดี กะบ่ได้มีหยังหลาย มีแต่หัวใจที่สิให้เจ้า เจ้ากะบ่เอาเฮ็ดจังใด๋ ให้น้องคิดเบิ่งใหม่ สิให้อ้ายเป็นหยังกะได้ แค่ให้เจ้าฮัก บ่ต้องไปไส บ่ต้องมีไผสิได้บ่ คือเฮ็ดได้เจ้าเข้ามาแล้วก็จากไป ไปกับเขาที่มีพร้อมเจ้าหย่างนำไป ถิ่มอ้ายผู้ฮ้ายให้นั่งไห้ มันบ่เหลือแล้วบ้อเยื่อใย ไปกับคนใหม่ถิ่มอ้ายไว้ง่ายๆเลยบ่ เจ้ามีคนใหม่ไปแล้ว บ่หันกลับมา อ้ายเป็น จั่งหมู จั่งหมา ให้เจ้าได้จั่งใด๋ อ้ายบ่มีค่าดอกปานได แค่อยากให้เจ้าลองเปิดใจ คนที่เจ้าฮัก มันฮักเจ้าได้เคิ่งอ้ายอยู่บ่ อ้ายมันบ่สม คงบ่ได้ดมดอกแก้มนาง ใจเคยประสงค์ แต่ว่าตอนนี้เริ่มจืดจาง ขอให้โชคดี ในวันที่เธอไม่มีกัน ส่วนอ้ายคนนี้ คงได้แค่เมาไปวันๆ ถึงพยายามเท่าไร แต่เธอก็ไม่เคยหันมอง ถึงรักให้ตายเท่าไรสุดท้ายเป็นเขาที่ได้ครอง ฉันมีแค่ใจแลกใจ ฉันมีแค่ใจแลกใจ เป็นหยังกะได้ที่เจ้าบ่เอาไปใส่ everytime you all the night อยู่ด้วยกันก่อนไหม ไปด้วยกัน yeah no to ride เดี๋ยวพาเธอไปกินหมกกะปูอยู่นา รับรองว่าจะไม่ทำให้เธอต้องเสียน้ำตา โตอ้ายสิบ่ได้รวยแต่คอกควยอ้ายติดแอร์ ถึงหน้าคือแง้แต่ฮักแท้มีให้หลาย ยกให้ไปทั้งใจ ให้อ้ายเป็นหยังกะได้ ขอแค่ให้อ้าย ได้ซูน ได้บาย ให้เจ้าฮักอ้ายสิได้บ่