ผู้บ่าวไก่ตี

  ก้อง ห้วยไร่   ลูกทุ่ง   อีสาน   บ้านๆ
เผยแพร่เมื่อ:  โดย:  60ss


คอร์ดเพลง ผู้บ่าวไก่ตี ก้อง ห้วยไร่
เนื้อร้อง/ทำนอง: ก้อง ห้วยไร่เรียบเรียง: ก้อง ห้วยไร่

ตื่นแต่ตีห้A#า ยามถึงเวลFาต้องล้างหน้Gmาไก่แลงเช้Fาหลดบ่ไปไสD#ยากแต่นำไก่F เป็นตาออนซA#อน   F

กลางค่ำ กลางคืGmน บ่มีเวลาได้นอFงินเสียงก็อกแก็กอยู่ไสถ่อA#หนาว ๆ ฮ้อน ๆF คึดนำลูกA#หล่า   F

บักไก่ผัดใด๋A# คนที่อุ้มไปFกะจั่งซั่นGmล่ะคนเอิ้Fนว่าบักผีบ้D#อย่าว่าเด้อหล่Fา อ้ายแฟนพันธุ์A#แท้   Fฮอด เสาร์-อาทิGmตย์ นัดจุดรวมพFลกันหลายคักแหD#น่ศึกแห่งศักดิ์ศFรี ต้องเกิดแน่A#ลูกไผ ลูกมัFน เชียร์กันลั่นA#เมือง

มันเป็นความD#สุข..ขอFงผู้บ่าวไทGmบ้านยามฮอดหน้าเวียกหน้างาD#กะลุยเต็มที่F คือลุยนำA#ไก่ขอร้องผู้สาGmว หลายคนที่บ่เข้าFใจมื้อใด๋บ่ได้อยู่นำไก่A#ย้านขาดใจตาFย มักหลายกะยังA#ว่า    F

บอกเล่นสื่อเด้A#อ บ่มีFดอกการพนัGmเห็นหลอFยขายข้าวมื้อนั้D#แค่ติดปลายนวFม เพิ่มดีกรีA#ไก่กะคนมันมัD#ก หรือสิให้อ้ายต้องทำยังไFมื้อใด๋บ่ได้อยู่นำไก่A#ย้านขาดใจตาFย มักหลายกะยังA#ว่า

มันเป็นความสุD#ข..ของFผู้บ่าวไทGmบ้านยามฮอดหน้าเวียกหน้างาD#กะลุยเต็มที่F คือลุยนำA#ไก่ขอร้องผู้สาD#ว หลายคนที่บ่เข้าใFถึงแม้ว่าอ้ายสิมักไA#ก่กะมีหัวFใจมักน้องเต็มA#เปี่ยม  F

* |

กะคนมันมัGmก หรือสิให้อ้ายต้องทำยังไFมื้อใด๋บ่ได้อยู่นำไก่D#ย้านขาดใจตาFย..ย้อนมักไก่หลายกว่าเมียA#..



คอร์ดเพลง ผู้บ่าวไก่ตี ก้อง ห้วยไร่

เนื้อเพลง ผู้บ่าวไก่ตี ก้อง ห้วยไร่ตื่นแต่ตีห้า ยามถึงเวลาต้องล้างหน้าไก่ แลงเช้าหลดบ่ไปไส ยากแต่นำไก่ เป็นตาออนซอน กลางค่ำ กลางคืน บ่มีเวลาได้นอน งินเสียงก็อกแก็กอยู่ไสถ่อน หนาวๆฮ้อนๆคึดนำลูกหล่า บักไก่ผัดใด๋ คนที่อุ้มไปกะจั่งซั่นล่ะ คนเอิ้นว่าบักผีบ้า อย่าว่าเด้อหล่า อ้ายแฟนพันธุ์แท้ ฮอด เสาร์อาทิตย์ นัดจุดรวมพลกันหลายคักแหน่ ศึกแห่งศักดิ์ศรี ต้องเกิดแน่ ลูกไผ ลูกมัน เชียร์กันลั่นเมือง มันเป็นความสุขของผู้บ่าวไทบ้าน ยามฮอดหน้าเวียกหน้างาน กะลุยเต็มที่ คือลุยนำไก่ ขอร้องผู้สาว หลายคนที่บ่เข้าใจ มื้อใด๋บ่ได้อยู่นำไก่ ย้านขาดใจตาย มักหลายกะยังว่า บอกเล่นสื่อเด้อ บ่มีดอกการพนัน เห็นหลอยขายข้าวมื้อนั้น แค่ติดปลายนวม เพิ่มดีกรีไก่ กะคนมันมัก หรือสิให้อ้ายต้องทำยังไง มื้อใด๋บ่ได้อยู่นำไก่ ย้านขาดใจตาย มักหลายกะยังว่า มันเป็นความสุขของผู้บ่าวไทบ้าน ยามฮอดหน้าเวียกหน้างาน กะลุยเต็มที่ คือลุยนำไก่ ขอร้องผู้สาว หลายคนที่บ่เข้าใจ ถึงแม้ว่าอ้ายสิมักไก่ กะมีหัวใจมักน้องเต็มเปี่ยม กะคนมันมัก หรือสิให้อ้ายต้องทำยังไง มื้อใด๋บ่ได้อยู่นำไก่ ย้านขาดใจตาย ย้อนมักไก่หลายกว่าเมีย