ถ้าเฮาบ่เลิกกัน

  กวาง จิรพรรณ   เบนซ์ เมืองเลย   ลูกทุ่ง   อีสาน
เผยแพร่เมื่อ:  โดย:  60ss


คอร์ดเพลง ถ้าเฮาบ่เลิกกัน เบนซ์ เมืองเลย feat. กวาง จิรพรรณ
เนื้อร้อง/ทำนอง: ภานุวัฒน์ วิเศษวงษาเรียบเรียง: บวรภัส จินต์ประเสริฐสังกัดค่าย: Thaidol Music

จำมันได้บ่Bm.. บักคนF#mบ่ดีคนที่Gมันเฮ็ดให้เจ้Aาฮ้องไห้DลืมมัA/C#นแล้วบ่Bm.. ซังมันF#mแล้วไป่คนที่Gเหยียบใจเจ้าใส่..คำว่าบ่ฮัAก..

ทั้งที่Gหัวใจมันกะเจ็บAคักย้อนว่าEmเบิดใจของมันยังฮัGก บ่เคยอ่วยหนีA

ถ้าหากว่าวันนั้Dน..เฮาบ่เลิกกัF#mเจ้าสิยังฮัBmก ฮักกันอยู่F#mบ้อถ้าฮู้ความจริGงว่าถิ่มเจ้าไปย้อนบ่อยากใF#mห้ความทุกข์แขนคBmฝันEmต่อ.. เจ้ากะเจ็บนำเบิดAปี

ฮู้อยู่วันนี้D.. เฮ็ดอีหยัF#mงไว้เห็นแก่โตหลBmาย เกินเจ้าสิคืF#mนดีแต่ต่อให้น้ำGท่วมฟ้า กะหาทางเป็F#mนอื่นไปบ่มีBmเลยมาถาEmม ยังฮักกันบ้อคนดีAเพราะใจดวงนี้ยังฮักDเจ้า..  E

จำมันได้บ่A.. อีคนC#mบ่ดีคนที่Dมันเฮ็ดให้เจ้Eาฮ้องไAห้ลืมมันแล้วF#mบ่.. ซังมันC#mแล้วไป่คนที่Dเหยียบใจเจ้าใส่คำว่าบ่Eฮัก

ทั้งที่Dหัวใจมันกะเจ็บEคักย้อนว่BmาเบิดใจของมันยังฮัDก บ่เคยอ่วยหนีE..

ถ้าหากว่าวันนั้Aน..เฮาบ่เลิกกัC#mเจ้าสิยังฮัF#mก ฮักกันอยู่บ้C#mถ้าฮู้ความจริDงว่าถิ่มเจ้าไปย้อนบ่อยากใC#mห้ความทุกข์แขF#mนคอฝันBmต่อ.. เจ้ากะเจ็บนำเบิดปีE

ฮู้อยู่วันนี้A..เฮ็ดอิหยังC#mไว้เห็นแก่โตหลF#mาย เกินเจ้าสิคืC#mนดีแต่ต่อให้น้ำDท่วมฟ้า กะหาทางเป็C#mนอื่นไปบ่มีF#mเลยมาถาBmมยังฮักกันบ้อคนดีEเพราะใจดวงนี้ยังฮักAเจ้า

 F#m  คนที่เฮ็Eดให้ทุกข์ ให้สุขDได้ในชีวิต F#m  คนที่เป็นEทุกอย่างของหัวDใจ..   ยังเป็นเจ้าฮู้บ่E.. คนดี..

* | ** |

แต่ต่อให้น้ำDท่วมฟ้า กะหาทางเป็C#mนอื่นไปบ่มีF#mเลยมาถาBmมยังฮักกันบ้อคนดีEเพราะใจดวงนี้ยังฮักAเจ้า..



คอร์ดเพลง ถ้าเฮาบ่เลิกกัน เบนซ์ เมืองเลย feat. กวาง จิรพรรณ

เนื้อเพลง ถ้าเฮาบ่เลิกกัน เบนซ์ เมืองเลย feat. กวาง จิรพรรณจำมันได้บ่บักคนบ่ดี คนที่มันเฮ็ดให้เจ้าฮ้องไห้ ลืมมันแล้วบ่ซังมันแล้วไป่ คนที่เหยียบใจเจ้าใส่คำว่าบ่ฮัก ทั้งที่หัวใจมันกะเจ็บคัก ย้อนว่าเบิดใจของมันยังฮัก บ่เคยอ่วยหนี ถ้าหากว่าวันนั้นเฮาบ่เลิกกัน เจ้าสิยังฮัก ฮักกันอยู่บ้อ ถ้าฮู้ความจริงว่าถิ่มเจ้าไป ย้อนบ่อยากให้ความทุกข์แขนคอ ฝันต่อเจ้ากะเจ็บนำเบิดปี ฮู้อยู่วันนี้เฮ็ดอีหยังไว้ เห็นแก่โตหลาย เกินเจ้าสิคืนดี แต่ต่อให้น้ำท่วมฟ้า กะหาทางเป็นอื่นไปบ่มี เลยมาถาม ยังฮักกันบ้อคนดี เพราะใจดวงนี้ยังฮักเจ้า จำมันได้บ่อีคนบ่ดี คนที่มันเฮ็ดให้เจ้าฮ้องไห้ ลืมมันแล้วบ่ซังมันแล้วไป่ คนที่เหยียบใจเจ้าใส่คำว่าบ่ฮัก ทั้งที่หัวใจมันกะเจ็บคัก ย้อนว่าเบิดใจของมันยังฮัก บ่เคยอ่วยหนี ถ้าหากว่าวันนั้นเฮาบ่เลิกกัน เจ้าสิยังฮัก ฮักกันอยู่บ้อ ถ้าฮู้ความจริงว่าถิ่มเจ้าไป ย้อนบ่อยากให้ความทุกข์แขนคอ ฝันต่อเจ้ากะเจ็บนำเบิดปี ฮู้อยู่วันนี้เฮ็ดอิหยังไว้ เห็นแก่โตหลาย เกินเจ้าสิคืนดี แต่ต่อให้น้ำท่วมฟ้า กะหาทางเป็นอื่นไปบ่มี เลยมาถามยังฮักกันบ้อคนดี เพราะใจดวงนี้ยังฮักเจ้า คนที่เฮ็ดให้ทุกข์ ให้สุขได้ในชีวิต คนที่เป็นทุกอย่างของหัวใจ ยังเป็นเจ้าฮู้บ่คนดี