ใจจาง

  หนุ่ม มีซอ   สตริง   อีสาน   อกหัก
เผยแพร่เมื่อ:  โดย:  60ss


คอร์ดเพลง ใจจาง หนุ่ม มีซอ
เนื้อร้อง/ทำนอง: หนุ่ม มีซอเรียบเรียง: tanawatt Boonphoo,pinnball

F | Dm |D# | C |

เห็Fนแววตาที่เธอมองมากะDmฮู้ว่าฮักเฮาเปลี่ยนไปแล้วหลA#มันคงสิถึงเวลCา..

แม้Fในใจอยากดึงเธอไว้อยู่ตรงนี้กะDmฮู้ดีว่าคงเป็นไปบ่ได้A#แล้วหละเจ้าคงบ่หวนคืนมCา..

คำนาFงเจ้าส่างมาทำโอยลงได้เจ้าส่างมาลืมไDmล คำที่เคยเว้าไว้ทางน้องส่างบ่จำD#.. โอยใจน้องส่างบ่จำC..โอยเด้นาFง เจ้าถิ่มสัญญาที่เคยไว้บ่ว่าสิดนปานใด๋Dm คำว่านางฮักอ้ายคำนี้สิบ่จาD#ง.. โอ้ยใจน้องสิบ่จางC..

ทุกFเรื่องราวที่เราร่วมผ่านกันมาสิเอDmาน้ำตาลบเลือนบ่ให้เปื่อนใจA#เจ้าดอกหนาอ้ายขอสัญญCา..

ขอFให้เธอไปดีเถิดที่รักใจDmที่เคยฮัก สิบ่ขวางทางเดินเจ้าดอA#กหนาสิบ่ทวงสัCญญา

คือจั่Fงชาตินี้ หละเฮาบ่แมนคู่กันหล่ะสิบ่โทษสวรรค์ หรือนรกดอกหวากะเพียงแค่โชDmคชะตามันบ่ยู้วาสนากะจั่งวาโตบักอ้ายเลยบ่ได้เคียงน้องหล่าบ่ต้อD#งฮ้องไห้ เจ้าบ่ต้องมีน้ำตาแค่อ้ายเสียใจ กะอีกบ่นาน มันคงสิซาเพียCงต้องใช้เวลา

กะขFอให้เจ้าอยู่นำเขาแบบนี้มีสุขยืนหมั่นอยู่นำกันจนแก่เฒ่าเรื่องเก่Dmา ของเฮา อย่าสิเอามาใส่ใจอ้ายสิเป็นจั่งใด๋ บ่ต้องสนใจดอกหล่าตั้งแD#ต่มื้อนี้อ้ายสิบ่มีน้ำตาสิบ่ร้องขอเจ้าให้ต่าวคืนกลับมาสิบ่ทวCงสัญญาที่เคยเว้า ที่เคยว่านำกันกับอ้ายหละว่าจั่งใด๋..

F | F |Dm | Dm |
D# | D# |C | C# |

คำนาF#งเจ้าส่างมาทำโอยลงได้เจ้าส่างมาลืมไD#mล คำที่เคยเว้าไว้ทางน้องส่างบ่จำE.. ใจน้องส่างบ่C#จำ..โอยเด้นาF#ง เจ้าถิ่มสัญญาที่เคยไว้บ่ว่าสิดนปานใD#mด๋ คำว่านางฮักอ้าย..คำนี้สิบ่จางE.. ใจน้องมาส่างจาC#ง..

คำนาF#งเจ้าส่างมาทำโอยลงได้เจ้าส่างมาลืมไD#mล คำที่เคยเว้าไว้ทางน้องส่างบ่จำE.. ใจน้องส่างบ่C#จำ..โอยเด้นาF#ง เจ้าถิ่มสัญญาที่เคยไว้บ่ว่าสิดนปานใD#mด๋ คำว่านางฮักอ้ายคำนี้สิบ่จาEง.. ใจน้องสิบ่จาC#ง..

จำไว้เด้F#อ ผู้สาว จำไว้เด้อจำไว้เด้D#mอ ผู้สาว จำไว้เด้อจำไว้เด้อE..  โอ้โอC#ย..

จำไว้เด้F#อ ผู้บ่าว จำไว้เด้อจำไว้เด้D#mอ ผู้บ่า วจำไว้เด้ออย่าได้เผลEอ.. เชื่อคนบ่C#จริงใจ..

F# |



คอร์ดเพลง ใจจาง หนุ่ม มีซอ

เนื้อเพลง ใจจาง หนุ่ม มีซอเห็นแววตาที่เธอมองมา กะฮู้ว่าฮักเฮาเปลี่ยนไปแล้วหละ มันคงสิถึงเวลา แม้ในใจอยากดึงเธอไว้อยู่ตรงนี้ กะฮู้ดีว่าคงเป็นไปบ่ได้แล้วหละ เจ้าคงบ่หวนคืนมา คำนางเจ้าส่างมาทำโอยลงได้ เจ้าส่างมาลืมไล คำที่เคยเว้าไว้ ทางน้องส่างบ่จำโอยใจน้องส่างบ่จำ โอยเด้นาง เจ้าถิ่มสัญญาที่เคยไว้ บ่ว่าสิดนปานใด๋ คำว่านางฮักอ้าย คำนี้สิบ่จางโอ้ยใจน้องสิบ่จาง ทุกเรื่องราวที่เราร่วมผ่านกันมา สิเอาน้ำตาลบเลือนบ่ให้เปื่อนใจเจ้าดอกหนา อ้ายขอสัญญา ขอให้เธอไปดีเถิดที่รัก ใจที่เคยฮัก สิบ่ขวางทางเดินเจ้าดอกหนา สิบ่ทวงสัญญา คือจั่งชาตินี้ หละเฮาบ่แมนคู่กัน หล่ะสิบ่โทษสวรรค์ หรือนรกดอกหวา กะเพียงแค่โชคชะตามันบ่ยู้วาสนา กะจั่งวาโตบักอ้ายเลยบ่ได้เคียงน้องหล่า บ่ต้องฮ้องไห้ เจ้าบ่ต้องมีน้ำตา แค่อ้ายเสียใจ กะอีกบ่นาน มันคงสิซา เพียงต้องใช้เวลา กะขอให้เจ้าอยู่นำเขาแบบนี้ มีสุขยืนหมั่นอยู่นำกันจนแก่เฒ่า เรื่องเก่า ของเฮา อย่าสิเอามาใส่ใจ อ้ายสิเป็นจั่งใด๋ บ่ต้องสนใจดอกหล่า ตั้งแต่มื้อนี้อ้ายสิบ่มีน้ำตา สิบ่ร้องขอเจ้าให้ต่าวคืนกลับมา สิบ่ทวงสัญญาที่เคยเว้า ที่เคยว่า นำกันกับอ้ายหละว่าจั่งใด๋ คำนางเจ้าส่างมาทำโอยลงได้ เจ้าส่างมาลืมไล คำที่เคยเว้าไว้ ทางน้องส่างบ่จำใจน้องส่างบ่จำ โอยเด้นาง เจ้าถิ่มสัญญาที่เคยไว้ บ่ว่าสิดนปานใด๋ คำว่านางฮักอ้าย คำนี้สิบ่จางใจน้องมาส่างจาง คำนางเจ้าส่างมาทำโอยลงได้ เจ้าส่างมาลืมไล คำที่เคยเว้าไว้ ทางน้องส่างบ่จำใจน้องส่างบ่จำ โอยเด้นาง เจ้าถิ่มสัญญาที่เคยไว้ บ่ว่าสิดนปานใด๋ คำว่านางฮักอ้าย คำนี้สิบ่จางใจน้องสิบ่จาง จำไว้เด้อ ผู้สาว จำไว้เด้อ จำไว้เด้อ ผู้สาว จำไว้เด้อ จำไว้เด้อ โอ้โอย จำไว้เด้อ ผู้บ่าว จำไว้เด้อ จำไว้เด้อ ผู้บ่า วจำไว้เด้อ อย่าได้เผลอเชื่อคนบ่จริงใจ