ไอ้หนุ่มรถเหลือง (Sunflowers Supercub)

  Teamkuppom   แร็พ   สตริง   อีสาน   จีบ
เผยแพร่เมื่อ:  โดย:  60ss


คอร์ดเพลง ไอ้หนุ่มรถเหลือง Teamkuppom feat. บักทีม
เนื้อร้อง/ทำนอง: Teamkuppom

F# | G# |A#m | C# |
F# | G# |A#m | C# |

 F#  มีสองล้อ..G# กับเบาะหลัง..   ที่ยังA#mคงว่างเปล่า หนาC#วยามเมื่อลมผ่าน F#  สุดอ้างว้าง..G# และเปลี่ยวเหงา   เป็นA#mเหมือนกันหรือเปล่าเมื่อคราC#วที่ได้เดินทาง

 F#  เธอG#..   ถ้าอยากประหยัA#mดน้ำมัน มาไปด้วยกันG#ดีไหม

   ไอ้หนุ่มรถเหลืF#องคนนี้จะพาG#โลดแล่นไป   ไA#mปให้ไกลบนถนC#นที่มีแค่เรา F#  ก็ขอแค่เธอได้โปรดเชื่อใจ แล้วรีบขึ้นมาให้G#ไว   มีสองมือกอดเอวและสองเราก็ร่วมมุ่งA#mไป   อากาศจะหนาวเท่าไร หรือแดดจะร้อนเท่าC#ไฟ   เพียงแค่เราเข้าใจแล้วก็ไปด้วยกันพอ

ขึ้นมอไซค์มF#าขั่นกานดาบ่อยากวินรถมื้อได๋เจ้าเมื่อยล้G#า อ้ายสิพาเจ้าไปกินโค้กตกค่ำแลงมาA#m เดี๋ยวอาสาพาไปซิมโจ๊กมีอ้าย มีเจ้C#า ชีวิตเฮามันกะฟินโพ๊ด

ผู้สาวครัF#บ ไปนำบ่ครับฟ้าวเก็บของเด้F#อเดี๋ยวอ้ายสิฟ้าวไปรอรับได้ไอจีแล้A#mว อ้ายสิฟอลปั๊บเหลือแต่หัวใจC#มื้อได๋อ้ายสิได้น้อครับอีหล่าคำแพงคนงามคัก

 F#  อีนางG#..   ขั่นอยากประหยัA#mดน้ำมัน มาไปนำกันดีG#บ่

   ผู้บ่าวรถเหลีF#ยงคนนี้ สิพาG#เจ้าบิดไป   ไA#mปให้ไกลเทิงถนC#นที่มีแค่เฮา F#  กะขอแค่เจ้าได้โปรดเซื่อใจ แล้วฟ้าวขึ้นมาให้G#ไว   มีสองมือกอดแอวและสองเฮากะร่วมมุ่งA#mไป   อากาศสิหนาวส่ำได๋ หรือแดดสิฮ้อนส่ำC#ไฟ   เพียงแค่เฮาเข้าใจ แล้วกะไปนำกันพอ

โอ่น้F#อ.. ผู้สาG#ว..ขั่นแมนเจ้A#mาฮ้อนแดด หรือว่าย่าC#นฝนฮำอ้ายสิพF#า..ก้อนคำG#..หลบนำA#mฮ่มไม้ แล้วจั่งไปนำC#กันต่อ

   ไอ้หนุ่มรถเหลืF#องคนนี้จะพาG#โลดแล่นไป   ไปA#mให้ไกลบนถนC#นที่มีแค่เรา F#  กะขอแค่เจ้าได้โปรดเซื่อใจ แล้วฟ้าวขึ้นมาให้G#ไว   มีสองมือกอดแอวและสองเฮากะร่วมมุ่งA#mไป   อากาศสิหนาวส่ำได๋ หรือแดดสิฮ้อนส่ำC#ไฟ   เพียงแค่เฮาเข้าใจ แล้วกะไปนำกันพF#อ..   G#   แล้วก็ไปด้วยกันA#mพอ..  C#   เจ้าสิไปนำกันบ้F#อ..   G#   5 O, 5 A#m | C#O



คอร์ดเพลง ไอ้หนุ่มรถเหลือง Teamkuppom feat. บักทีม

เนื้อเพลง ไอ้หนุ่มรถเหลือง (Sunflowers Supercub) Teamkuppom feat. บักทีมมีสองล้อกับเบาะหลัง ที่ยังคงว่างเปล่า หนาวยามเมื่อลมผ่าน สุดอ้างว้างและเปลี่ยวเหงา เป็นเหมือนกันหรือเปล่าเมื่อคราวที่ได้เดินทาง เธอ ถ้าอยากประหยัดน้ำมัน มาไปด้วยกันดีไหม ไอ้หนุ่มรถเหลืองคนนี้จะพาโลดแล่นไป ไปให้ไกลบนถนนที่มีแค่เรา ก็ขอแค่เธอได้โปรดเชื่อใจ แล้วรีบขึ้นมาให้ไว มีสองมือกอดเอวและสองเราก็ร่วมมุ่งไป อากาศจะหนาวเท่าไร หรือแดดจะร้อนเท่าไฟ เพียงแค่เราเข้าใจแล้วก็ไปด้วยกันพอ ขึ้นมอไซค์มาขั่นกานดาบ่อยากวินรถ มื้อได๋เจ้าเมื่อยล้า อ้ายสิพาเจ้าไปกินโค้ก ตกค่ำแลงมา เดี๋ยวอาสาพาไปซิมโจ๊ก มีอ้าย มีเจ้า ชีวิตเฮามันกะฟินโพ๊ด ผู้สาวครับ ไปนำบ่ครับ ฟ้าวเก็บของเด้อเดี๋ยวอ้ายสิฟ้าวไปรอรับ ได้ไอจีแล้ว อ้ายสิฟอลปั๊บ เหลือแต่หัวใจมื้อได๋อ้ายสิได้น้อครับ อีหล่าคำแพงคนงามคัก อีนาง ขั่นอยากประหยัดน้ำมัน มาไปนำกันดีบ่ ผู้บ่าวรถเหลียงคนนี้ สิพาเจ้าบิดไป ไปให้ไกลเทิงถนนที่มีแค่เฮา กะขอแค่เจ้าได้โปรดเซื่อใจ แล้วฟ้าวขึ้นมาให้ไว มีสองมือกอดแอวและสองเฮากะร่วมมุ่งไป อากาศสิหนาวส่ำได๋ หรือแดดสิฮ้อนส่ำไฟ เพียงแค่เฮาเข้าใจ แล้วกะไปนำกันพอ โอ่น้อผู้สาว ขั่นแมนเจ้าฮ้อนแดด หรือว่าย่านฝนฮำ อ้ายสิพาก้อนคำ หลบนำฮ่มไม้ แล้วจั่งไปนำกันต่อ ไอ้หนุ่มรถเหลืองคนนี้จะพาโลดแล่นไป ไปให้ไกลบนถนนที่มีแค่เรา กะขอแค่เจ้าได้โปรดเซื่อใจ แล้วฟ้าวขึ้นมาให้ไว มีสองมือกอดแอวและสองเฮากะร่วมมุ่งไป อากาศสิหนาวส่ำได๋ หรือแดดสิฮ้อนส่ำไฟ เพียงแค่เฮาเข้าใจ แล้วกะไปนำกันพอ แล้วก็ไปด้วยกันพอ เจ้าสิไปนำกันบ้อ 5 O, 5 O