เป็นจังใด (ເປັນຈັງໃດ)

  STS73   Ta J   TEMPLE-BOY   สตริง   ลาว   บ้านๆ
เผยแพร่เมื่อ:  โดย:  60ss


คอร์ดเพลง เป็นจังใด STS73 Ft. Ta J & TEMPLE-BOY
เนื้อร้อง/ทำนอง: STS 73,Ta J,TEMPLE-BOY

C G | Am G#dim |
C G | Am G#dim |

 C  เจ้าเป็นจั่งใด สำบายดีบ่G   เจ้านวลจันทร์แม่นวละอAm   เจ้าอยู่ทางนั้นนั้นหนาวแล้วบ่G#dim   I missing you, I want to call C  เจ้าไปอยู่ไส อยู่ใด๋คนไคG   เจ้าเป็นจั่งใดน้อแม่ทรามวัAm   คิดฮอดเจ้าแฮงเด้คนของใจG#dim   ในทุกค่ำแลงยังคงฝันไป

 C  ในยามมื้อเช้าที่ตื่นขึ้นมG   คิดฮอดแต่เจ้าเด้อแม่กานดAm   อยากอยู่กับเจ้าตลอดเวลG#dim   เพราะเจ้าน้้นอยู่แสนไกล อยู่เทิงนภา

 C  เป็นไปได้บ่ อยากได้คนดีG   มานั่งเคียงข้างยามลมพัดมAm   ถึงแม่นว่าอ้ายนั้นมันบ่มีG#dim   แต่ว่าใจอยากได้เจ้ามาเป็นคู่ชีวา

เจ้าอยู่บCนนภGา อยากให้เจ้AmาแนมลงมG#dimถ้าเป็นไปได้C ให้เจ้ามาหGเจ้าเป็นจั่งใด๋Am อยู่บนท้องฟ้G#dim

** |

ที่อ้ายมาเขียนเป็นเพลงและกลอCกะย้อยเป็นตาสะออGอยากได้เป็นคู่เคียงนอAmแต่ตอนนี้นั้นได้กอดแต่หมG#dimอนYou want to fly on the skCyถ้าต้องการสุขสบาGย ตัวอ้ายก็คงต้องบาAmโอ้ ลูกคุณหนูคงคู่กับเจ้าชาG#dim

โตอ้ายเป็นเพียงแค่คนกระจอCมีเรื่องวุ่นวายจะบอGเป็นเพียงคนจนบ้านนอAmก็ได้แต่ฝันมันคงบ่สมเจ้าดอG#dimให้เจ้านั้นมีความสุขคนดีC ให้คู่กับคนที่มีGโตอ้ายก็คงได้แนAmมในทุก ๆ มื้อตะเว็นค่ำแลG#dim

** |

อ้ายอยู่Cบ้านนอกบ่แม่นบ่อนที่เจริGโตดำAmคำแข่วผิวบ่ขาวคือในเมือG#dimสัญญCาสิให้ไปจุ๊บแต่เคนเดียวคนเดิGตอนเจ้Amาแนมมามันเฮ็ดให้อ้ายจนเขิG#dim

เจ้ายิ้มเป็นตCาสะออน หลงมักเจ้าแล้GวงามงอนสิฮักจนนิAmรันดร ถ้าได้เจ้ามG#dimาเป็นแฟนจับมือเจ้าหย่าCงควงแขน อ้ายเว้าสไตล์Gแมน ๆเมื่อเจ้าแนAmมทรงเป็นตาแพงแท้เด้อิหล่G#dim

ย่านเจ้าบ่หนาCวบ่ฮ้อน คือว่าบ่หลัGบบ่นอนไหนว่าสิโทรAmไปหา แต่เจ้ากะบ่G#dimได้ออนฝันเห็นเจ้านั้นCทุกคืน คิดฮอดในยาGมวิกาลแต่อยากให้เจ้Amามาหา อยากฟังเจ้าเล่G#dimานิทาน

ยามเจ้าคิดถึCงให้เจ้าโทรมาเจ้าบ่ไปไสGให้มันนินจาเจ้าอย่าไปสAmนคำเขานินทาและอย่าเปลี่ยนแปลG#dimงเมื่อได้ยินมาถ้าหากบ่ไหCวให้มาพักผ่อนหมุนตักเบา ๆG ให้เจ้าพักก่อนจะอยู่ข้างเจ้Amาในทุก ๆ ตอนเชื่อใจอ้ายได้เลยG#dimเด้อแม่บังอร

 C  คิดฮอดเจ้าเด้อ คิดฮอดเจ้าหลาG Am  บ่ฮู้ว่าเจ้านั้นไG#dimปอยู่ไส C  คิดฮอดเจ้าเด้อ คิดฮอดอิหลีG Am  ได้ยินข่าวเจ้าว่าไปได้G#dimดี

 C  ส่งสติกเกอร์เป็นฮูปGหัวใจยังจำอยู่ในแมสเซAm   เฮาเคยวาดฝันร่วมกัG#dim   เจ้าเป็นเจ้าหญิงตอนมาภิเษก C  ตอนนี้เจ้าไปงดงาGม อยู่ในอ้อมกอดของคนที่มีAm   ดอกไม้ที่อ้ายเคยหอG#dimม นั้นชลธารใส่ผงธุลี C  เป็นเถ้าอยู่วัดเป็นสังกะลีG   แต่ฝันอยากเป็นซุปเปอร์สตAmาร์   ข่อยเคยนั่งคิดถึงเรื่องที่มีG#dim   ข่อยมันบ่ดีหรือเจ้าต้องลา

 C  I’m still heaGr แอบส่องเฟสเจ้าในวันว่าง ๆAm   เคาดาวน์ของนิวเยีG#dimยย์ บ่มีเจ้าแล้ว

* | * |

C |



คอร์ดเพลง เป็นจังใด STS73 Ft. Ta J & TEMPLE-BOY

เนื้อเพลง เป็นจังใด (ເປັນຈັງໃດ) STS73 Ft. Ta J & TEMPLE-BOYเจ้าเป็นจั่งใด สำบายดีบ่ เจ้านวลจันทร์แม่นวละออ เจ้าอยู่ทางนั้นนั้นหนาวแล้วบ่ I missing you, I want to call เจ้าไปอยู่ไส อยู่ใด๋คนไค เจ้าเป็นจั่งใดน้อแม่ทรามวัย คิดฮอดเจ้าแฮงเด้คนของใจ ในทุกค่ำแลงยังคงฝันไป ในยามมื้อเช้าที่ตื่นขึ้นมา คิดฮอดแต่เจ้าเด้อแม่กานดา อยากอยู่กับเจ้าตลอดเวลา เพราะเจ้าน้้นอยู่แสนไกล อยู่เทิงนภา เป็นไปได้บ่ อยากได้คนดี มานั่งเคียงข้างยามลมพัดมา ถึงแม่นว่าอ้ายนั้นมันบ่มี แต่ว่าใจอยากได้เจ้ามาเป็นคู่ชีวา เจ้าอยู่บนนภา อยากให้เจ้าแนมลงมา ถ้าเป็นไปได้ ให้เจ้ามาหา เจ้าเป็นจั่งใด๋ อยู่บนท้องฟ้า ที่อ้ายมาเขียนเป็นเพลงและกลอน กะย้อยเป็นตาสะออน อยากได้เป็นคู่เคียงนอน แต่ตอนนี้นั้นได้กอดแต่หมอน You want to fly on the sky ถ้าต้องการสุขสบาย ตัวอ้ายก็คงต้องบาย โอ้ ลูกคุณหนูคงคู่กับเจ้าชาย โตอ้ายเป็นเพียงแค่คนกระจอก มีเรื่องวุ่นวายจะบอก เป็นเพียงคนจนบ้านนอก ก็ได้แต่ฝันมันคงบ่สมเจ้าดอก ให้เจ้านั้นมีความสุขคนดี ให้คู่กับคนที่มี โตอ้ายก็คงได้แนมในทุกๆมื้อตะเว็นค่ำแลง อ้ายอยู่บ้านนอกบ่แม่นบ่อนที่เจริญ โตดำคำแข่วผิวบ่ขาวคือในเมือง สัญญาสิให้ไปจุ๊บแต่เคนเดียวคนเดิม ตอนเจ้าแนมมามันเฮ็ดให้อ้ายจนเขิน เจ้ายิ้มเป็นตาสะออน หลงมักเจ้าแล้วงามงอน สิฮักจนนิรันดร ถ้าได้เจ้ามาเป็นแฟน จับมือเจ้าหย่างควงแขน อ้ายเว้าสไตล์แมนๆ เมื่อเจ้าแนมทรงเป็นตาแพงแท้เด้อิหล่า ย่านเจ้าบ่หนาวบ่ฮ้อน คือว่าบ่หลับบ่นอน ไหนว่าสิโทรไปหา แต่เจ้ากะบ่ได้ออน ฝันเห็นเจ้านั้นทุกคืน คิดฮอดในยามวิกาล แต่อยากให้เจ้ามาหา อยากฟังเจ้าเล่านิทาน ยามเจ้าคิดถึงให้เจ้าโทรมา เจ้าบ่ไปไสให้มันนินจา เจ้าอย่าไปสนคำเขานินทา และอย่าเปลี่ยนแปลงเมื่อได้ยินมา ถ้าหากบ่ไหวให้มาพักผ่อน หมุนตักเบาๆให้เจ้าพักก่อน จะอยู่ข้างเจ้าในทุกๆตอน เชื่อใจอ้ายได้เลยเด้อแม่บังอร คิดฮอดเจ้าเด้อ คิดฮอดเจ้าหลาย บ่ฮู้ว่าเจ้านั้นไปอยู่ไส คิดฮอดเจ้าเด้อ คิดฮอดอิหลี ได้ยินข่าวเจ้าว่าไปได้ดี ส่งสติกเกอร์เป็นฮูปหัวใจยังจำอยู่ในแมสเซจ เฮาเคยวาดฝันร่วมกัน เจ้าเป็นเจ้าหญิงตอนมาภิเษก ตอนนี้เจ้าไปงดงาม อยู่ในอ้อมกอดของคนที่มี ดอกไม้ที่อ้ายเคยหอม นั้นชลธารใส่ผงธุลี เป็นเถ้าอยู่วัดเป็นสังกะลี แต่ฝันอยากเป็นซุปเปอร์สตาร์ ข่อยเคยนั่งคิดถึงเรื่องที่มี ข่อยมันบ่ดีหรือเจ้าต้องลา I’m still hear แอบส่องเฟสเจ้าในวันว่างๆ เคาดาวน์ของนิวเยียย์ บ่มีเจ้าแล้ว