ดีหลาย (D Lie)

  FUNGDEEKUB   Teamkuppom   แร็พ   อีสาน   อกหัก
เผยแพร่เมื่อ:  โดย:  60ss


คอร์ดเพลง ดีหลาย Teamkuppom feat. FUNGDEEKUB
เนื้อร้อง/ทำนอง: Teamkuppom,FUNGDEEKUBเรียบเรียง: FUNGDEEKUB,R4PG4ME BEAT

Am |

อันว่าผู้สาวเอ้ย โบ้ย เป็นจั่งใด๋ล่ะเพื่อน เป็นจั่งใด๋ยามเจ้าใจดี เจ้ากะดีหลาย ปื้ด มาเป็นตะเหลือใจคักแต่บัดยามเจ้าสิใจร้าย เป็นใด๋ล่ะเสี่ยวปื้ด.. เจ้าคือเฮ็ดกับอ้ายคักแท้ น้องหล่าหมี่! มาเว้าเป็นตาลิโตนซาติแท้เพี่ยน

แต่กี้Amเจ้ากะดีหลาย มาตอนนี้เจ้าใจฮ้ายเจ้าคือมาเฮ็ดกับอ้ายได้แล้วบัดทีนี้สิอยู่แนวใด๋ แนวใด๋ยามอ้ายเหงา อ้ายสิอยู่นำไผ นำไผเจ้าคือไล่อ้ายไปไกล ๆ เจ้านั้นกะฮู้ เจ้ากะฮู้อยู่ ว่าอ้ายนั้นเรียนครูจำอยู่ในหู ฮักที่เจ้าให้เจ้าบอกไว้ให้ข่อยฮู้What should I do?เคยฮักกันแฮง แต่ตอนนี้เจ้าถิ่มครูจั้กสิเฮ็ดจั่งใด๋ ข่อยกะเลยต้องบอกหมู่ เอาเหล้ามาแหมะสู..

คำแพงAm ที่เจ้าไปย่อนตาอ้ายมันแดงบักเหลืองน้อยอ้ายมันบ่แฮง พาเจ้าไปไกลแค่คันแท เจ้ากะเลยบ่แคร์จำได้บ่อ้ายสอนเป่าแคนแหงนเบิ่งฟ้าเวลายามแลงบัดสุดท้ายเจ้าคือไปกับเขาแทน บัดใด๋แท้เจ้ามักฟังแร็ป

ยามเจ้าใจดีAm กะดีซิบหายปานโลกของอ้ายเป็นสีชมพูบัดสิใจร้ายกะร้ายคักแหน่ปานหมื่นคันแทแล้วไหลลงคู

มันเจ็บ มันช้ำ พออยากสิลี่แล้วหนีลงฮูใจดีกับอ้ายสาสาว บ่ซั่นสิฟ้าวไปฟ้องคุณครู..เด๊ะ

คิดAmฮอดยามเมื่อก่อนที่เฮาเคยนอนกอดฟังเสียงฝนบ่ว่าจั่งใด๋กะไปนำกันมีหยังขีดกั้นกะซ่างบ่สนความฮักของเฮาที่ผ่านมานั้นมีแต่รสหวานจ้วย ๆ บ่ขมแต่อยู่ดี ๆ เจ้ากะมาเว้าความฮักของเฮานั้นมันบ่สมกัน

ย่อนว่าผลกรรม อ้ายเฮ็ดซั่วไว้ตะกี้บัดนี้เฮาเลยบ่หลมกัน มีแต่ทางตัน จื่อไว้ในใจเลิก ๆ ของเจ้าแหน่เด้อลางอันเรื่องที่ผ่านมาขอให้ซ่างมันชีวิตอ้ายต้องเดินหน้าถึงแม้บ่มีหล่าข้างกันแล้วถิ่มไปไกลห่าง คือสิบ่มีทางกลับมาแล้วจากเคยใจดี จากนี้กะคือสิบ่มีแล้วหลังจากนี้ไปอ้ายคงต้องอยู่ผู้เดียวแล้ว

Am | Am |Am | Am |

* | ** |

ไปดีสาเด้Amอคนดี ไปพ้อนั่นนี่ แนวใหม่ ๆอ้ายคือสิอยู่หม่องเก่า ชีวิตเหงา ๆ ดินไหง่ ๆ 

พุ่นหนAmะ อ่ะพุ่นหนะ ให้เจ้ามีบ้านหลังใหญ่ ๆบัดเหลียวมาเบิ่งบ้านอ้าย มีแต่หมูหมา เป็ดกาไก่สิจำไว้ ครู๊ว ในใจของอ้ายดอกว่าเทื่อหนึ่งเคยมีเจ้า ให้อ้ายเว้า ให้อ้ายหยอก

เจ้าจำได้บ๊อAm อั่นมื้อนั่นที่อ้ายกอดเฮามีความสุขบักคัก พร้อมคำว่าฮักที่อ้ายบอก

บ่เป็นหยัAmงน้องหล่า โตอ้ายยังคองถ่าอ้ายอยู่ได้ ถึงแม้เจ้าบ่หัวซายามเจ้าดี กะดีเป็นตาหน่ายยามเจ้าฮ่าย เจ้ากะฮ่ายคักโพดหล่า

Am | Am | Am | Am | ( fade out )



คอร์ดเพลง ดีหลาย Teamkuppom feat. FUNGDEEKUB

เนื้อเพลง ดีหลาย (D Lie) Teamkuppom feat. FUNGDEEKUBอันว่าผู้สาวเอ้ย โบ้ย เป็นจั่งใด๋ล่ะเพื่อน เป็นจั่งใด๋ ยามเจ้าใจดี เจ้ากะดีหลาย ปื้ด มาเป็นตะเหลือใจคัก แต่บัดยามเจ้าสิใจร้าย เป็นใด๋ล่ะเสี่ยว ปื้ดเจ้าคือเฮ็ดกับอ้ายคักแท้ น้องหล่า หมี่! มาเว้าเป็นตาลิโตนซาติแท้เพี่ยน แต่กี้เจ้ากะดีหลาย มาตอนนี้เจ้าใจฮ้าย เจ้าคือมาเฮ็ดกับอ้ายได้ แล้วบัดทีนี้สิอยู่แนวใด๋ แนวใด๋ ยามอ้ายเหงา อ้ายสิอยู่นำไผ นำไผ เจ้าคือไล่อ้ายไปไกลๆ เจ้านั้นกะฮู้ เจ้ากะฮู้อยู่ ว่าอ้ายนั้นเรียนครู จำอยู่ในหู ฮักที่เจ้าให้เจ้าบอกไว้ให้ข่อยฮู้ What should I do? เคยฮักกันแฮง แต่ตอนนี้เจ้าถิ่มครู จั้กสิเฮ็ดจั่งใด๋ ข่อยกะเลยต้องบอกหมู่ เอาเหล้ามาแหมะสู คำแพง ที่เจ้าไปย่อนตาอ้ายมันแดง บักเหลืองน้อยอ้ายมันบ่แฮง พาเจ้าไปไกลแค่คันแท เจ้ากะเลยบ่แคร์ จำได้บ่อ้ายสอนเป่าแคน แหงนเบิ่งฟ้าเวลายามแลง บัดสุดท้ายเจ้าคือไปกับเขาแทน บัดใด๋แท้เจ้ามักฟังแร็ป ยามเจ้าใจดี กะดีซิบหาย ปานโลกของอ้ายเป็นสีชมพู บัดสิใจร้ายกะร้ายคักแหน่ ปานหมื่นคันแทแล้วไหลลงคู มันเจ็บ มันช้ำ พออยากสิลี่แล้วหนีลงฮู ใจดีกับอ้ายสาสาว บ่ซั่นสิฟ้าวไปฟ้องคุณครูเด๊ะ คิดฮอดยามเมื่อก่อนที่เฮาเคยนอนกอดฟังเสียงฝน บ่ว่าจั่งใด๋กะไปนำกันมีหยังขีดกั้นกะซ่างบ่สน ความฮักของเฮาที่ผ่านมานั้น มีแต่รสหวานจ้วยๆบ่ขม แต่อยู่ดีๆเจ้ากะมาเว้า ความฮักของเฮานั้นมันบ่สมกัน ย่อนว่าผลกรรม อ้ายเฮ็ดซั่วไว้ตะกี้ บัดนี้เฮาเลยบ่หลมกัน มีแต่ทางตัน จื่อไว้ในใจเลิกๆของเจ้าแหน่เด้อลางอัน เรื่องที่ผ่านมาขอให้ซ่างมัน ชีวิตอ้ายต้องเดินหน้าถึงแม้บ่มีหล่าข้างกันแล้ว ถิ่มไปไกลห่าง คือสิบ่มีทางกลับมาแล้ว จากเคยใจดี จากนี้กะคือสิบ่มีแล้ว หลังจากนี้ไปอ้ายคงต้องอยู่ผู้เดียวแล้ว ไปดีสาเด้อคนดี ไปพ้อนั่นนี่ แนวใหม่ๆ อ้ายคือสิอยู่หม่องเก่า ชีวิตเหงาๆดินไหง่ๆ พุ่นหนะ อ่ะพุ่นหนะ ให้เจ้ามีบ้านหลังใหญ่ๆ บัดเหลียวมาเบิ่งบ้านอ้าย มีแต่หมูหมา เป็ดกาไก่ สิจำไว้ ครู๊ว ในใจของอ้ายดอก ว่าเทื่อหนึ่งเคยมีเจ้า ให้อ้ายเว้า ให้อ้ายหยอก เจ้าจำได้บ๊อ อั่นมื้อนั่นที่อ้ายกอด เฮามีความสุขบักคัก พร้อมคำว่าฮักที่อ้ายบอก บ่เป็นหยังน้องหล่า โตอ้ายยังคองถ่า อ้ายอยู่ได้ ถึงแม้เจ้าบ่หัวซา ยามเจ้าดี กะดีเป็นตาหน่าย ยามเจ้าฮ่าย เจ้ากะฮ่ายคักโพดหล่า