เกือบจะลืม (ເກືອບຈະລືມ )

  Gx2   ลาว   เศร้า   เหงา
เผยแพร่เมื่อ:  โดย:  60ss


คอร์ดเพลง เกือบจะลืม Gx2
เนื้อร้อง/ทำนอง: GX2

G# | D# |Fm | C# |

 G#  วันที่เจ้านั้นหายโตไปD#   มันก็ได้ฮู้Fmว่าเจ้าบ่ฮักกัน..   อีกต่อไปแล้C#วตั้งแต่นี้ควรทำใจ..แม่นบ่

 G#  ความดีที่ข่อยนั้นเคยได้สร้างD#มา   เจ้าบ่อเคยคิFmดจะมอง บ่อคิดจะเก็บมันไว้C#เลย

และวันเวลG#ามันก็พาให้ลืมเรื่องราวเหล่านั้D#นที่มันคอยย้ำเตือนแต่พอจะลFmบมันก็ยิ่งชัดเจนขึ้นทุกวัC#น..

ข่อยอยากจะลืFmม ข่อยอยากจะลบG#ทุกอย่างเรื่องในวันคืD#น หรือว่าจะเรื่องต่าง ๆแต่พอได้ยิFmน..เจ้าบอกว่ายังG#ฮักกันและใจดวงนี้D#..มันหวั่น มันไหว..

 G#  เกือบจะลืมไปแล้วว่าเฮ้าเคยฮักD#กัน   ตั้งแต่วันที่เจ้Fmานั้นทักกลับมาหา   ใจดวงนี้C#มันก็เริ่มอ่อนล้าทันที G#  กับคำเจ้าบอกว่ายังคิดถึงD#กัน   คำคำเดียวคำนี้มัFmนเฮ็ดให้ใจข่อยสลาย   เจ้าฮู้บ่C#ว่าข่อยนั้นเกือบตาย โอ..

หนีG#เท่าใด ต่อให้หนีไปไกลถึงจะหนีD#เท่าใด แต่มันยังบ่อพ้นต่อให้พยายาFmมเท่าใด เพื่อจะลบเจ้าไปแต่ส่วนลึกC#ข้างในมันยังคงสับสน

บ่อฮู้จะเฮ็ดจั้งใด๋G#ดี หรือต้องทนอยู่แบบD#นี้เจ็บมันอยู่ซ้ำ ๆFm .. แบบบ่อมีความหวัC#ง..

 G#  อยากจะบอกให้ฮู้ มันเจ็บมันช้ำจนทรมาD#   ตั้งแต่วันเจ้าไปตอนนี้เจ้านั้นได้ทักกลับมFm   เจ้าอย่าเอามาใช้ กับคำเจ้าบอกว่ายังฮักกัC#   เพราะว่าในทุกเรื่องมันคือความจริงบ่อแมนนิทาน

 G#  ฉะนั้นเจ้าอย่ามาตั้ว มาหลอกกัD#   อย่าเฮ็ดให้ใจดวงนี้ต้องบอบช้ำFm   ทั้งที่ข่อยก็ลืมเจ้าไปตั้งนาC#   แค่เพียงว่าฮักคำเดียวนั้นคือโตการ

 G#  ข่อยจึงเขียงเพลงนี้ขึ้นมD#   เอามาใช้กับคำร่ำลา Fm   และเขียนมาแล้ว มาพร้อมน้ำตC#าที่มันยังไหล

** |

 G#  ข่อยวนมาที่เดิD#ม ข่อยวนมาที่เก่Fm   ทั้งที่ลืมไปตั้งC#ดน..



คอร์ดเพลง เกือบจะลืม Gx2

เนื้อเพลง เกือบจะลืม (ເກືອບຈະລືມ ) Gx2วันที่เจ้านั้นหายโตไป มันก็ได้ฮู้ว่าเจ้าบ่ฮักกัน อีกต่อไปแล้วตั้งแต่นี้ควรทำใจแม่นบ่ ความดีที่ข่อยนั้นเคยได้สร้างมา เจ้าบ่อเคยคิดจะมอง บ่อคิดจะเก็บมันไว้เลย และวันเวลามันก็พาให้ลืม เรื่องราวเหล่านั้นที่มันคอยย้ำเตือน แต่พอจะลบมันก็ยิ่งชัดเจนขึ้นทุกวัน ข่อยอยากจะลืม ข่อยอยากจะลบทุกอย่าง เรื่องในวันคืน หรือว่าจะเรื่องต่างๆ แต่พอได้ยินเจ้าบอกว่ายังฮักกัน และใจดวงนี้มันหวั่น มันไหว เกือบจะลืมไปแล้วว่าเฮ้าเคยฮักกัน ตั้งแต่วันที่เจ้านั้นทักกลับมาหา ใจดวงนี้มันก็เริ่มอ่อนล้าทันที กับคำเจ้าบอกว่ายังคิดถึงกัน คำคำเดียวคำนี้มันเฮ็ดให้ใจข่อยสลาย เจ้าฮู้บ่ว่าข่อยนั้นเกือบตาย โอ หนีเท่าใด ต่อให้หนีไปไกล ถึงจะหนีเท่าใด แต่มันยังบ่อพ้น ต่อให้พยายามเท่าใด เพื่อจะลบเจ้าไป แต่ส่วนลึกข้างในมันยังคงสับสน บ่อฮู้จะเฮ็ดจั้งใด๋ดี หรือต้องทนอยู่แบบนี้ เจ็บมันอยู่ซ้ำๆแบบบ่อมีความหวัง อยากจะบอกให้ฮู้ มันเจ็บมันช้ำจนทรมาน ตั้งแต่วันเจ้าไปตอนนี้เจ้านั้นได้ทักกลับมา เจ้าอย่าเอามาใช้ กับคำเจ้าบอกว่ายังฮักกัน เพราะว่าในทุกเรื่องมันคือความจริงบ่อแมนนิทาน ฉะนั้นเจ้าอย่ามาตั้ว มาหลอกกัน อย่าเฮ็ดให้ใจดวงนี้ต้องบอบช้ำ ทั้งที่ข่อยก็ลืมเจ้าไปตั้งนาน แค่เพียงว่าฮักคำเดียวนั้นคือโตการ ข่อยจึงเขียงเพลงนี้ขึ้นมา เอามาใช้กับคำร่ำลา และเขียนมาแล้ว มาพร้อมน้ำตาที่มันยังไหล ข่อยวนมาที่เดิม ข่อยวนมาที่เก่า ทั้งที่ลืมไปตั้งดน