เธอไม่สนใจ (ເຈົ້າບໍ່ສົນໃຈ)

  SOMBATH97   STS 73   TEMPLE BOY   ลาว   อกหัก
เผยแพร่เมื่อ:  โดย:  60ss


คอร์ดเพลง ເຈົ້າບໍ່ສົນໃຈ (เธอไม่สนใจ) STS 73 Ft. TEMPLE BOY & SOMBATH97
เนื้อร้อง: STS73,TEMPLE BOYทำนอง: STS73 & TEMPLE BOY

D# | A# |Cm | G# |

ถ้าเกิดว่าเจ้านั้นบ่สD#นใจ ถ้าเจ้าบ่แคร์ก็ปล่อยให้ข่อยนั้A#นไป มันดีที่สุดแล้วเพราะเจ้าบ่เคยฮู้Cm.. คนอยู่มันทรมG#านตัวเจ้าบ่เคยต้องการกันเลย

ถ้าเกิดว่าเจ้านั้นบ่สD#นใจ ถ้าเจ้าบ่แคร์ก็ปล่อยให้ข่อยนั้A#นไปมันดีที่สุดแล้วเพราะเจ้าบ่เคยฮู้Cm.. คนอยู่มันทรมG#านเมื่อเจ้าบ่เคยต้องการ

* |

 D#  ยังจำมันได้เสมอ ข่อยเดินเจ้าเผลอเจ้าเA#ข้ามา   มันเป็นเพราะพรหมลิขิต    เพราะเห็นว่าเจ้านั้นเข้าตCm   แล้วข่อยก็หยุดทุกอย่าง บ่ว่าจะเป็นเรื่องเหล้ายG#   เพราะเป็นคนพิเศษที่สุด

ตั้งแต่เจ้าเข้ามD#า.. ตั้งแต่เจ้าเข้ามA#า..Everything for yoCmu. for youfor yoG#u I just you I want

เจ้าเหมือนของขวัD#ญที่ดีที่สุดที่เคยได้เจอเจ้าก็เหมือนดอกไม้A#ที่หอมที่สุดที่เคยได้ดมและเจ้าก็งามเหลือเกิCmตั้งแต่ครั้งแรกที่เคยได้ซมเสียดายถ้าวันเวลาG#มันเปลี่ยนเจ้าไปเป็นคนละคน

ถ้าเขาบ่สนใจD#เขาเฮ็ดให้เหงามานี่มาคนใหม่เจ้าคงบ่ฮู้ว่A#าเจ้านั้นมักวนิลาขอให้เจ้ามีความสุCmให้สมกับข้อยมีน้ำตาเป็นเพียงคนโง่คนหนึ่G#งทีมันบ่เคยน้ำยา

* | * |

 D#  ได้แต่เตือนตัวเองว่าข่อยตัองยิ้มออกมA#   ฮักตัวน้องเบิ่ดใจ แต่ก็บ่เคยจะเห็นค่Cm   บ่เคยสิหนีไปใส ถ้าทนต่อไปคงเสียเวลG#   เฮาคงต้องถอยออกมา   ให้เขาพบทางที่ดี

 D#  มันบ่มีอิหยังที่จะมั่งคงและก็ถาวA#   ฮักจริงไผก็เว้าได้ เพราะมันเป็นแค่เพียงลมปาCm   อ้ายนี้พร้อมจะเคียงข้าง แต่น้องต้องการจะจากจG#   เถิงแม้นฮักเจ้านั้นสำใด สุดท้ายก็คงต้องลาก่อน

เจ้าอย่าทำD#เป็นเมิน และเจ้าอย่าทำเป็นลืมให้A#โอกาสทุกครั้งแต่เจ้าก็เลือกที่จะทำหายมันอยู่ดีCmให้ไปเท่าใดบ่พอ บ่ยอG#ม ได้คืนกลับมาบ่อนนี้

ข่อยก็คD#น ๆ หนึ่ง เจ้าเห็นข่อยเป็นคนอื่นผ่าA#นเรื่องราวมากมายแต่ก็จับมือและดึงเจ้าไว้บ่ไปใสCmเข้าใจ เจ้าไป ได้เจอคนที่G#ต้องการเหมือนอยู่ในฝัน

** | * | *** |

เจ้านั้นเป็นของขวัD#ญ ที่แย่ที่สุดที่ข่อยเคยพบเลยเจ้านั้นเป็นดอกไม้A# ที่หอมที่สุด แต่ว่ามีพิษภัยข่อยบ่โทษตัวเอCmง ที่เข้าไปหาและก็ได้พบเจอและบทสุดท้ายของเฮG#คงยอมให้เขานั้นได้เจ้าไปครอง

* |

D# |



คอร์ดเพลง ເຈົ້າບໍ່ສົນໃຈ (เธอไม่สนใจ) STS 73 Ft. TEMPLE BOY & SOMBATH97

เนื้อเพลง ເຈົ້າບໍ່ສົນໃຈ (เธอไม่สนใจ (ເຈົ້າບໍ່ສົນໃຈ)) STS 73 Ft. TEMPLE BOY & SOMBATH97ถ้าเกิดว่าเจ้านั้นบ่สนใจ ถ้าเจ้าบ่แคร์ ก็ปล่อยให้ข่อยนั้นไป มันดีที่สุดแล้ว เพราะเจ้าบ่เคยฮู้ คนอยู่มันทรมาน ตัวเจ้าบ่เคยต้องการกันเลย ถ้าเกิดว่าเจ้านั้นบ่สนใจ ถ้าเจ้าบ่แคร์ ก็ปล่อยให้ข่อยนั้นไปมันดีที่สุดแล้ว เพราะเจ้าบ่เคยฮู้ คนอยู่มันทรมาน เมื่อเจ้าบ่เคยต้องการ ยังจำมันได้เสมอ ข่อยเดินเจ้าเผลอเจ้าเข้ามา มันเป็นเพราะพรหมลิขิต เพราะเห็นว่าเจ้านั้นเข้าตา แล้วข่อยก็หยุดทุกอย่าง บ่ว่าจะเป็นเรื่องเหล้ายา เพราะเป็นคนพิเศษที่สุด ตั้งแต่เจ้าเข้ามา ตั้งแต่เจ้าเข้ามา Everything for you.for you for you I just you I want เจ้าเหมือนของขวัญที่ดีที่สุดที่เคยได้เจอ เจ้าก็เหมือนดอกไม้ที่หอมที่สุดที่เคยได้ดม และเจ้าก็งามเหลือเกิน ตั้งแต่ครั้งแรกที่เคยได้ซม เสียดายถ้าวันเวลามันเปลี่ยนเจ้าไปเป็นคนละคน ถ้าเขาบ่สนใจเขาเฮ็ดให้เหงามานี่มา คนใหม่เจ้าคงบ่ฮู้ว่าเจ้านั้นมักวนิลา ขอให้เจ้ามีความสุข ให้สมกับข้อยมีน้ำตา เป็นเพียงคนโง่คนหนึ่งทีมันบ่เคยน้ำยา ได้แต่เตือนตัวเองว่าข่อยตัองยิ้มออกมา ฮักตัวน้องเบิ่ดใจ แต่ก็บ่เคยจะเห็นค่า บ่เคยสิหนีไปใส ถ้าทนต่อไปคงเสียเวลา เฮาคงต้องถอยออกมา ให้เขาพบทางที่ดี มันบ่มีอิหยังที่จะมั่งคงและก็ถาวร ฮักจริงไผก็เว้าได้ เพราะมันเป็นแค่เพียงลมปาก อ้ายนี้พร้อมจะเคียงข้าง แต่น้องต้องการจะจากจร เถิงแม้นฮักเจ้านั้นสำใด สุดท้ายก็คงต้องลาก่อน เจ้าอย่าทำเป็นเมิน และเจ้าอย่าทำเป็นลืม ให้โอกาสทุกครั้ง แต่เจ้าก็เลือกที่จะทำหายมันอยู่ดี ให้ไปเท่าใดบ่พอ บ่ยอม ได้คืนกลับมาบ่อนนี้ ข่อยก็คนๆหนึ่ง เจ้าเห็นข่อยเป็นคนอื่น ผ่านเรื่องราวมากมาย แต่ก็จับมือและดึงเจ้าไว้บ่ไปใส เข้าใจ เจ้าไป ได้เจอ คนที่ต้องการเหมือนอยู่ในฝัน เจ้านั้นเป็นของขวัญ ที่แย่ที่สุดที่ข่อยเคยพบเลย เจ้านั้นเป็นดอกไม้ ที่หอมที่สุด แต่ว่ามีพิษภัย ข่อยบ่โทษตัวเอง ที่เข้าไปหาและก็ได้พบเจอ และบทสุดท้ายของเฮา คงยอมให้เขานั้นได้เจ้าไปครอง